MJ<3 Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Hatt kraftige kynnere med 5 min mellomrom siden 8 i kveld. Våknet nå av kynnere med menssmerter i magen. De varer ikke lenge men kommer tett. Hadde også blødd litt. Ringt føden og de sier jeg skal avvente til det blir evt verre eller mer blod. Noen som har erfaringer?
Janne-Renate Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Hvor langt er du på vei da? Høres jo ut som det er fødsel på gang hos deg da... Heldiggrisen:)
MJ<3 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2007 Jeg er i overgangen til uke 39. Nå er det sterkere her, begynner muligens å ligne rier. Tar tiden og det er foreløpig 6 min mellom og de varer ca 50 sek. Og gjør voooondt, men trodde de skulle gjøre vondere. Det kommer nok... Vet ikke helt om jeg vil detta her jeg...
la_mia_vittoria Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Høres ut som du skal føde snart ja :-) Ønsker deg masse lykke til!! Klem
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Høres ut som at det blir baby på deg iløpet av dagen ja! Lykke til!!
maria isabell Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 håper ikke eg er for sein,men dette går nok helt fint....eg fødte uten bedøvelse sist og har alltid vert veldig pysete....en blir sterk når en skal føde:) lykke til
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Så spennende. Hvordan går det med deg? Kansje du alt er inne på sykehuset.. Ville bare ønske deg lykke til. gleder meg til det blir min tur...
MJ<3 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2007 ...... Og jeg SKULLE føde!!! Nurket kom klokken 2039 fredag 28 des. Herregud for en opplevelse, ville aldri vært den foruten, selv om det var ekstremsmerter til tider, så var det helt klart den beste smerten jeg har kjent! Og han er så SKJØNN!!! Hjemme igjen i dag på nyttårsaften, rart rart.... Godt nyttår alle sammen! Jeg har ikke bebis i magen lenger men en hengende konstant fast i puppen:) Og det er jo bare positivt! Klem fra lykkelige meg!
Marit & de 3 knøttene Skrevet 31. desember 2007 #9 Skrevet 31. desember 2007 Åh så koselig! Grattis så mye! Fin start på det nye året!
hoppekropp Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 så flott å høre. jeg blir nesten litt rørt her jeg sitter. Hvertfall siden du skriver at det var en opplevelse du ikke ville vært foruten. Jeg er så spent på om min fødsel blir slik også, at det er vondt, men at det er fint også. eller om det bare blir jævlig. Spennende om du forteller litt mere hva som skjedde. Er dette ditt første barn? Jeg venter også en gutt. Hvordan går det med ting der nede nå? er det helt herpa eller går det bra? hilsen en som gruer seg litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå