Gå til innhold

JEG HATER FACEBOOK!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen ta hele møkkasidejævelen...

Den har vært treig i går, den er treig i dag og vil ikke engang åpne.

Til helvete med hele driten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se en film

 

Les en bok

 

Ring en venninne

 

Rydd i klesskapet

 

Svar på eposter

 

 

 

 

Skrevet

Innbilsk er vi midt på natten også ja. *gjeesp*

 

Tillab tar med seg det nye håret og laller seg...

Åffer skal du alltid være her så seint a? Tidsforskjellen er da ikke så mirakuløs?!

Skrevet

Neida, ikke innbilsk... Bare innser at det er virkeligheten:)

 

Hva skjer med nytt hår? Extentions over piggsveisen?? Evt. parykk igjen...?

 

Tidsforskjellen er da søren meg på en time!! Hehehe... Men har mer med at jeg trenger så lite søvn at det nesten er latterlig:) 4-5 timer er mer enn nok.;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...