Gå til innhold

nyttårsaften :(

Trollmor m/ trolljente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kompissene til sambo har en fast tradisjon, de feirer nyttår sammen hvert år. Så dvs at jeg alltid har vært med de årene vi har vært sammen, jeg har jo etterhvert blitt godt kjent med disse gutta så er ikke noe problem egentlig. Men i år kommer det mange fremmede folk (for meg), jeg sliter med sosial angst så jeg har IKKE lyst å være med i år... Vi har allerede avtalt med hans foreldre at de skal passe datteren vår, men nå vil jeg heller være hjemme med henne. Hun har blitt skremt de siste kveldene av fyrverkeri så det gjør lysten min enda større til å være sammen med henne den kvelden.

Huff jeg har så absolutt ingen lyst til å feire nyttårsaften i år... SAmboern min kommer til å bli så skuffa... Jeg har ingen andre jeg kan feire sammen med, så det er ikke noe alternativ.

Jeg føler meg så dum nå, noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvordan det er med deg... eller dere, men for meg er nyttårsaften bare noe tøys og tull! Hadde jeg vært deg hadde jeg vært hjemme sammen med datteren min, leid en film og spist grandiosa og drikka masse cola og bare kost meg, hehehe :)

Skrevet

Men hvor lenge har dere tenkt å fortsette denne tradisjonen da? Barnevakt på nyttår liksom?

Skrevet

Syns han kan ta hensyn, vi skal være alene med ungene våre, de får se film, leke, vi spiser middag og etterhvert ut for og skyte opp raketter.

Skrevet

Noen få år til, hun er knapt 2 år.

Skrevet

Kunne ikke falt meg inn å ha barnevakt på nyttårsaften, jeg synes det er koselig å feire den sammen med ungene og det har vi gjort fra starten av.

Kan du ikke feire hos svigers da? Så kan samboeren din si at du ikke var i form eller noe.

Skrevet

jeg synes også at du kan være hjemme med datteren din.... det er nå hun er liten og trenger deg... så kan sambo gå på fest dersom han vil - eller kanskje han også vil være med dere? Kos deg hjemme du - det skal vi også!!

Skrevet

kunne aldri falt meg inn og hatt barnevakt nyttårsaften eller....t.o.m lørdagene er hellige hjemme hos oss ... ;-)) da kokker mannen min på kjøkkenet og står i ... så jeg er nok lit bortskjemt ... hihi ... nei vær hjemme og kos deg med dattera di du det vil du ikke angre på :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...