Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Litt pinlig, men jeg sliter med at det lukter en del fra underlivet. spesielt ikke hvis jeg har dusja samme dag, men det kan også bare gå en halv dag før det lukter. Det kommer også utflod, og det gjør det hele tiden, ikke bare i perioder. hva kan jeg gjøre med dette??
blaastrek Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Hva lukter det da? Kan hende du har en form for infeksjon og at du trenger medisin.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 det lukter søtt...eller mer som at jeg skulle ha gått med samme truse i 2 uker...vanskelig å forklare
blaastrek Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Tror nok helst det er normalt, med mindre det lukter veldig stygt. Om du har andre symptomer som feks kornet utflod, farget utflod, kløe, rødhet eller ubehag så kan det kanskje være infeksjon av noe slag. Syns noen ganger jeg lukter litt selv og har også snakket med ei venninne som også syns hun hadde en lukt. Syns det lukter litt som kefir jeg da, litt søtt kan det kanskje også være. Tror dette er noe man lukter selv, men som andre ikke lukter. (Men ekkelt å tenke på at noen kan merke det!!) Kanskje det kan hjelpe å du kan prøve ulike typer undertøy, feks sjekke om det er forskjell på microfiber og bomull, prøve å la være å barbere så mye, bytte intimsåpe.. Kan hende truseinnlegg kan hjelpe, men da må en bytte veldig ofte. Truseinnlegg kan kanskje gjøre det verre også fordi det kan bli litt klamt nedentil.
Amanda- Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 det kan hørest ut som vaginitt.. eller bakteriel vaginose. men da kommer lukten helt ekstremt under samleie. dette behandles med antibeotika. men går også oveer av seg selv. har du feber? magesmerter? viss du får det kontakt da lege. da kan det være morkake rester i livmoren. men dette finner de som regel ut av 7-11 dager etter fødsel - da forekommer det HØY feber og influensa symp. men det er veldig vanlig med lukt der nede. jeg synes det lukta hyyy og hh.. ja.. hehe.. det er i perioder.. ja skulle trodd det der med trusen i 2 uker... jeg var til sjekk for det der med morkaken.. men det var det ikke.. det eeer veldig vanlig med vaginitt eller bakrtiell vaginose.. menmen,.. fikk aldri svar på om det var det.. men nå er det bedre.. men ta deg en tur til legen vist du er usikker=) lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå