Gå til innhold

Noen som har baby i magen som har lagt seg "rette veien"?


Leirha

Anbefalte innlegg

HAn min lå rette veien, med hodet ned, men har bestemt seg for å snu seg med rompa ned i det siste.. Men det er jo en stund igjen så han snur nok noen runder til før februar tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min har også bestemt seg for å snu litt på seg. Har hatt hode ned siden uke 27 eller noe, men i jula har han funnet ut noe annet... Jeg håper også han snur seg igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lå med hodet ned sist vi var på kontroll, og jeg tror hun fortsatt gjør det :-) Det er ikke så godt og kjenne i grunn, for magen strammer seg så snart jeg prøver og kjenne etter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi har liggi med hodet ned på alle kontroller siden uke 26 og gjør det fortsatt, 33+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er nå 34 uker og lillegutt ligger med hodet nedover. Er andregangsfødende og har vel hørt at hodet nødvendigvis ikke fester seg før fødsel. Har ihvertfall ikke foreløpig fått noen indisier på at hodet er festet enda. Men om han ligger med hodet ned hele tiden aner jeg ikke, eller om det bare er tilfeldig at han ligger nedover når vi har vært til ultralyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har gutten ligget med hodet ned de siste 8 ukene.. FLINK GUTT!!

Lå¨i tverrleie en natt her forleden dag, men la seg over i godstillinga si så snart jeg snudde litt på meg igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja min gutt har lagt med hodet ned i mange uker nå. og i følge legen har hodet festet seg allerede. så i følge statistikken(som legen sier) så er det ikke lenge til han kommer heller gitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...