Gå til innhold

Test etter ma/sa

Sax71 - mamma til tre:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som vet hvor lenge etter man har hatt en ma/sa graviditetstestene vil vise falskt positivt? Har akkurat mistet, blør enda (har forsåvidt bare blødd litt og lurer litt på det...), og tror vi kommer til å prøve igjen med én gang å få en spire til å henge seg fast!;o) Men det er jo litt nedtur å teste og få positivt, så er det bare "ettersleng" fra forrige, avbrutte graviditet!

Fortsatt god jul, og lykke til med all prøving!:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seks uker kan man visst regne med... Har akkurat mistet selv, og vi satser også på å lage en ny liten en så fort som mulig! Det vi har fått høre er at man skal vente til man har hatt en blødningsfri dag før man prøver, og at det er størst sanynlighet for å bli gravid de seks første ukene pga hormoner :) Skal teste etter åtte uker vi, legen sa jeg godt kunne blø selv om jeg var gravid fordi det kunne henge igjen etter sa... Føler veldig med deg, kjempetrist å miste... Lykke til med babylaging og voksende mage etterhvert!!

Skrevet

Heisann. Jeg er i samme situasjon som deg. Mistet i MA i midten av desember og er såååå utålmodig. Både EL-tester og gravi-tester slår ut positivt og vi tar sjansen på å prøve igjen med en gang fordi jeg blødde kun 3 dager etter utskraping. Men blir ganske håpløst når man etterhvert ikke vet om testene er falsk positiv eller ekte positiv... jaja... LYKKE til iallefall!!!!!! Håper det snart blir vår tur og spiren klorer seg fast

Skrevet

det kommer nok ann på. var selv seks uker på vei da jeg måtte til utskraping. testet med eggløsningstester nå i romjula. fikk negativ fra julaften. først i går positiv. så jeg var nok fri fra hormoner omkring en uke etter utskraping.

Skrevet

Kan dette avhenge av hvor lenge man har vært gravid? (dvs. inkl. tiden med dødt embryo i magen)??? Altså tiden det tar å teste positivt på hcg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...