Luna** Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Er jo så upraktisk med posene!! Bruker NANm, og det er lett det blir litt rot... Hvilken boks bruker dere? Den bør jo kunne kokes den oxo? Tupperware? Eller?
*orginalt* Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Vi bruker bare en isboks vi. Funker bra det.
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har kjøpt en slik avvent- beholder, med plass til 3 måltider med mme. Den koster ca.70 kr på dagligvarebutikken... Jeg synes den er kjempepraktisk!
♥ McQueen♥ Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 jeg bruker tupperware sin. Den er kjempe god og rommene er helt adskilt, slik at det du har i de forskjellige beholderene ikke bander seg i det hele tatt. Har harr fek grøt i ene og mme pulver i andre. Den koster 69,- fra Tupperware. Kan bestilles hos meg om du vil:)
♥ McQueen♥ Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Send meg en pm om du er interessert.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 den boksen fra tupperware har jeg, men ikke spesielt fornøyd, for hos meg blander pulveret seg hvis den blir snudd på hodet for eksempel.. det er jo viktig at den står rett, og jeg må ha tape over lokket for redd det skal dette av..
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Har pulveret i urinprøveglass (holder fint til 5 skjeer mme-pulver). Hver kveld fyller jeg opp sånn at jeg har til dagen etter + litt reserve. Resten oppbevarer jeg i posen, og synes eg. det går helt fint. Den står jo bare i skapet og tar ikke noe plass. (Bretter den øverst og fester med klesklype så ikke innholdet ryr ut om den skulle velte...)
Mamsen og lillegutt Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 Vi har den i en boks som tåler å kokes. husker ikke merket. Men syns det er grisete å ha det i posen. Litt uhygenisk når man må putte hånden nedi hele tiden.
Ladybug~N&E Skrevet 28. desember 2007 #10 Skrevet 28. desember 2007 er stor grønn tett boks som tåler det meste;) gidder ikke det posestyret. poseklemmer og poser som krøller seg og pulver som havner i esken i stedet for å skjea. drysser ut på siden og fysj.. koser meg med boksen min jeg;)
*Smiley* Skrevet 28. desember 2007 #11 Skrevet 28. desember 2007 Man er jo selvfølgelig ren på hendene når man tar pulver da! He,he.Går an å vaske de. Og det blir ikke noe søl her.Klipper av toppen på posen i pakka. Da blir det akkurat som en firkantet boks..Og tetter igjen når den ikke er i bruk..Men skjønner at det sikkert er greit å ha det i bokser og dingser;) Det funker for oss å ha det i pakka iallefall:)
Go`mamma`n... Skrevet 29. desember 2007 #12 Skrevet 29. desember 2007 Tupperware sin. Den med tre "rom" - er kjempe fornøyd:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå