Gjest Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Hvor mange dager (hvis det ikke skjer uhell med bæsj eller mat eller no) bruker deres søte små den samme ullbodyen eller ullstrømpisen i strekk før de vaskes? Bare lurer... :-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Så lenge det er rent trenger det ikke vask... Ull er jo selvrensende... Men jeg ekstra som jeg bytter på å lufter...
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 2-3 sett pr uke..men aldri samm to dager på rad..lar d lufte seg mellom hver gang...
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 bruker det ca 3 dager om det ikke er skittent..
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Før han begynte å grise med mat og alt annet brukte vi det kanskje bodyene 2-3 dager om han ikke gulpet de ut. Strømpebuksene lengere. Men det var klær av ubehandlet ull, holdt å la det lufte. Etter han begynte å spise vanlig mat må det jo skiftes og vaskes etter max en dag.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 2-4 dager sikkert.. kommer an på.. skifter når det er skittent eller han har brukt det veldig mange dager, og jeg skal sette på en maskin liksom..
My little girl_ Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Bruker aldri samme body`en flere dager på rad,men strømpebukse hvis den er ren har hendt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå