Patetica fåkksi Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Kom paa at paa Sky News her om dagen, i gaar eller naar det var, snakka de om sitt neste innslag om "the man-eating tiger!!" Hmm.. Ja for vanligvis spiser tigere gress og lövetann.
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Faktisk tror jeg at jeg så på TV en gang med en tiger som spiste sånn vannmelon de hadde kappet opp. Det er jeg ganske sikker på... Tror det var tiger, eller et annet dyr. Var hvert fall ikke en struts. Var et slags kattedyr.
Patetica fåkksi Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2007 Apropos struts; da jeg var en ung liten dame pleide jeg aa jobbe i ferskvaredisken paa Meny, og det var en gang vi hadde strutsekjött, (tror det var frossent da) og jeg skulle lage en fin liten prislapp, tenkte jeg. Saa jeg tegna en struts med fire bein, og skreiv "strutsekjött x kr/ kilo" og ALLE lo og sa med en gang at "struts har da ikke fire bein" og jeg NEKTA!! Jeg var helt sikker paa at struts, og noen andre fugler og, har fire bein! Til dags dato er jeg fremdeles sikker paa at NOEN fugler har fire bein, kan bare ikke komme paa hvilke. Men jeg veit at struts har to bein, det bor 2 strutser 5 km. unna oss :-D
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 katten min elsker vannmelon! he he, men han er en blodharry huskatt med skadet hale..
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 En gang så satt jeg i en bil, også kom en struts og hakket på vinduet! Innmari skummelt. Jeg reagerte for øvrig ikke over at du tegnet fire ben på den strutsen før du selv nevnte at de har to ben... Det fins faktisk noen fugler med 4 ben... Jeg tror jeg har sett det i en bok jeg har. Skal lete i den og se om jeg finner den..... Har du kost med de strutsene som bor borte i gaten din eler?
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Den katten hørtes litt kul ut, egentlig... Hva heter den a? Åge?
Patetica fåkksi Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2007 "Borti gata" er aa dra den litt langt siden jeg (og strutsene) bor paa landet. Men de bor innafor et gjerde, og jeg har sett paa dem fra naert hold, men ikke kost med dem.
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Nei, de bor borti gaten om de bor 5 km unna....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå