Gå til innhold

Væskeinntak ved feber


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste i en helseartikkelat f.eks et barn på 10 kg burde drikke minst 1 liter væske pr. dag. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få i sønnen min (10 mnd) så mye drikke! Han får 4 flasker melk pr dag + vann, og drikker vel totalt 5-6 dl. Er det for lite altså?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har nok lett for å bli for teoretiske noen ganer. Er gutten din frisk og fornøyd så er det bra nok. Husk det er også væske i maten han spiser...

Skrevet

Sorry svaret over, så ikke at gutten din har feber...

Da skjønner jeg at man tyr til teorien:)

Det er vel bare at man skal prøve å gi væske ekstra ofte. Babiser blir lett uttørket. Så opplever man at en baby ikke vil drikke i løpet av noen timer, så skal man ta det til legevakten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...