sirkelkatten Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Jeg leste i en helseartikkelat f.eks et barn på 10 kg burde drikke minst 1 liter væske pr. dag. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få i sønnen min (10 mnd) så mye drikke! Han får 4 flasker melk pr dag + vann, og drikker vel totalt 5-6 dl. Er det for lite altså?
Marika:):) Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Vi har nok lett for å bli for teoretiske noen ganer. Er gutten din frisk og fornøyd så er det bra nok. Husk det er også væske i maten han spiser...
Marika:):) Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Sorry svaret over, så ikke at gutten din har feber... Da skjønner jeg at man tyr til teorien:) Det er vel bare at man skal prøve å gi væske ekstra ofte. Babiser blir lett uttørket. Så opplever man at en baby ikke vil drikke i løpet av noen timer, så skal man ta det til legevakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå