Gå til innhold

Ikveld dro ungen til pappa


Anbefalte innlegg

Skrevet

med lus og vannkopper... Lille er ikke så plaget av det,men blir nok ikke den helt store aktiviteten på de. Glade jul....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lus?? Hvis ikke det var tull, så går jeg ut fra at du har startet behandling for det. For barnets skyld.

Skrevet

Selvfølgelig fikk hun behandling, men ikke før til natten. Det er ikke noe gøy å gå rundt med lusekur en hel dag. Fikk henne hjem igjen i kveld full av prikker, og nå har hun lagt seg med kur i håret. Man må jo ta kur to ganger. Begynner å bli lei lusen nå. Irriterende at noen ikke orker å ta det seriøst, man blir jo aldri kvitt det i barnehagen :-( Satser på et lusefritt 2008!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...