Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 med lus og vannkopper... Lille er ikke så plaget av det,men blir nok ikke den helt store aktiviteten på de. Glade jul....
RajaPia Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Lus?? Hvis ikke det var tull, så går jeg ut fra at du har startet behandling for det. For barnets skyld.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Selvfølgelig fikk hun behandling, men ikke før til natten. Det er ikke noe gøy å gå rundt med lusekur en hel dag. Fikk henne hjem igjen i kveld full av prikker, og nå har hun lagt seg med kur i håret. Man må jo ta kur to ganger. Begynner å bli lei lusen nå. Irriterende at noen ikke orker å ta det seriøst, man blir jo aldri kvitt det i barnehagen :-( Satser på et lusefritt 2008!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå