Gå til innhold

Gul/lysebrun utflod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM lørdag. I ettermiddag kom det gul/lysebrun utflod fra skjeden en liten stund. Noen som vet hva dette kan være??? Begynnelsen på TR? Har aldri hatt noe som dette før da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.... Vil ikke skuffe deg, men jeg har vært igjennom mange rare TR perioder og de har vært ganske så ulike... Det kan nok se ut som du har en kommende TR her... MEN: Det er jo sef mulighet for at det er en liten blødning som kan komme selv om man er gravid. ;o)

Men som sagt: Ikke bli skuffa om det er mensen som kommer. Jeg har nesten blitt vant til at det er den hver gang, hehe...

Skrevet

Jeg må nok desverre slenge meg litt på svaret som Smurfelykke gav.. Min TR også har blitt noe forstyrret i d siste, og jeg blir litt forvirra selv! Men likevel, krysser fingrene for at dette er en evt. festeblødning eller bare en blødning i begynnelsen av graviditeten :-) Lykke til :-)

Skrevet

Tror vel egentlig også det er TR.. så det er vel bare å sette seg å vente.. Har ikke kommet noe mere enda. Men IKM er jo først i morgen. Bare merkelig at det er en blødning synes jeg, når fargen er så lys. Men som dere også sier, syklusene er jo hele rare innimellom! Håper jeg og dere snart lykkes da!

Skrevet

Jeg har også gul utflod nå. Har hatt det de to siste dagene. Og i dag testet jeg positiv. Har ikm i morgen. Kanskje det betyr at jeg allerede er i ferd med å miste? Jeg mistet i november, men da begynte det med rosa og lyserød utflod. Jaja, jeg klarer ikke slippe jubelen løs enda i hvert fall.

Skrevet

Gratulerer Hedda med positiv test!!! Har jo lest at økt utflod er normalt ved graviditet, og også kan den være gul. Så håper nå virkelig at spiren din sitter fast!! Men skjønner at det er vanskelig å slippe jubelen løs når du har mistet før. Jeg har aldri hatt sånn utflod før, men i disse prøvetider kan visst alt skje... Håper jeg kan følge etter deg snart! Lykke til i hvert fall!

Skrevet

Ja, jeg håper virkelig spiren sitter denne gangen. Håper du får positiv test du og, så sees vi kanskje på september klubben :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...