Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Har en sånn ekkel vondte på høyre side av magen, et stykke forbi navlen og litt ned. Kommer og går litt. Syns det begynner å bli veldig ubehagelig!! Er 18 uker på vei og har ikke kjent noen spark og sånn ennå. Syns det kanskje er litt teit å dra til legevakta for det når det ikke er sånn ordentlig vondt... Men så er det jo ganske ubehagelig og da... Hva syns dere? Er alene her hjemme så må evt kjøre og sånn selv...
Mininni Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Vel, er du urolig så hadde jeg vel ringt legevakten (eller føden) før jeg reiste ned. Men når det er sagt så vet jeg nesten ikke hvilke typer magevondt jeg IKKE har hatt i dette svangerskapet. Det du beskriver der høres absolutt ut som noe jeg har hatt, og som bare er normal "strekking" av mage og livmor, høres også litt ut som det jeg pleier å få når jeg har drevet med husarbeid e.l. som medfører at jeg må bøye meg en del. Det går alltid over etter en stund. Men du kjenner selvsagt kroppen din best, og hvorvidt det er riktig å reise på legevakten må du selv bestemme. Men jeg hadde altså forsøkt å ringe legevakten/føden først.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Takk for svar! hadde tenkt å ringe først ja he he. Tenkte jeg skulle vente og se en stund om det gir seg.
Mininni Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Det hadde jeg gjort også. Prøv å sove litt, og se om det er bedre etterpå. Mine magevondter har kommet veldig i rykk og napp, og nå har jeg vent meg til dem. Jeg er litt lenger enn deg (27+0) så jeg kjenner jo at det er liv i tillegg til vondtene, men også før jeg merket noe sparking var det en masse ukjente vondter ulike steder i magen. Har heldigvis noen erfarne venninner som kunne berolige meg de gangene jeg ble litt nervøs, og nå er jeg veldig avslappet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå