termine Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Har tatt en CB (vanlig) I går... den var negativ. Tok en digital i dag... ikke gravid:( Hadde nok EL noe senere enn jeg trodde denne gangen,kan det ha innvirkning? Eller er alt håp ute denne gangen? Symptomer: Superømme pupper, trøtt hele dagen & såå følsom, endel rare stikk helt nederst i magen og lillemor der nede føles oppsvulmet(beklager detaljene)
*Lykkeliten* Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Hei Da sitter vi i samme båten. =) Hadde IKM 23 des.. Testet både 23 og 24, den var selvf. negativ begge gangene! Nu har jeg bestemt at jeg ikke skal teste før nyttårsaften.. Orker ikke skuffelsen hver dag! Jeg har også masse symptomer.. Er dette din første pp?? Jeg sluttet med pillene 1 des. =)
*silkey* Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Samme her:( Hadde ikm 23 des.. testet negativt 24 og 26. Så nå vil ikke jeg teste mer.. blir så lei hver gang det blir neg. Får bare se om mensen kommer... Men har hørt at det er noen som får sent positivt svar,så det er fortsatt håp:) Kjennes det ut som mensen er på vei? Det gjør det med meg... sååå kjedelig:( Må på do titt og ofte for å sjekke..
*Lykkeliten* Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 ja, samme her.. det stikker i magen.. akkurat som om tr er å vei.. her er det også mange dobesøk i løpet av dagen.. har så mye utflod, at jeg tror det er tr.. hehe.. hatt det i en uke nå..=)
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Føler at vi er mange i samme båt denne PP. Er selv 7 dager over IKM og tester fremdeles negativt... Nærmeste jeg har kommet TR er brunlig utflod (sorry detaljer!!) Dette har jeg nå hatt i 4 dager... Er også helt utslitt, men lurer på om det kun er på grunn av alt stresset rundt jul... Håper på mange positive tester fremover!!! Klemmer fra
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Hei! Ikke for å *ødlegge* håpene til mange av dere! Men jeg gikk hele 35 dager over IKM.. Og da fant legen ut at det var fordi vi håpet så altfor mye, og at det bare var hormonene som *ville* at jeg skulle være gravid! Men det er jo håp for dere enda:) Kan jo hende dere har lite hcg i kroppen og den ikke vil slå ut! Så da burde dere reise til legen for en blodprøve:) Klem
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 hei på deg er i samme båt som deg jeg også jeg testa i går er 2 uker over tia var helt sikker jeg samme symptomene som sist...men nei da var negativ den da blir så skuffet er otfe på do for å se om det er noe i trusa livredd mensen skal komme å ødlegge vill så gjærne ha en til
termine Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2007 joda.. hadde nok håpet for mye denne gangen:( Tanta kom i dag:( Er så ufattelig trist nå Var i familiesellskap i sta da den kåm så måtte jo holde meg,men da jeg kåm hjem bynte jeg bare å grine.. å her sitter jeg med mascara ned til haka å synes synd på meg selv:( Men håper dere har fått klaff denne gangen:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå