Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 faren til min sønn røyker sikkert 20 røyk til dagen!!! og røyker til og med når han har vårt felles barn på besøk:-( Han skylder på at han røyker under kjøkkenviften,men han må da forstå hvilken fare han utsetter barnet for!!! Nå har han ikke fått hatt sønnen i julen,og jeg har kontaktet advokat,for å få ansvaret alene.Synest dette er en helt håpløs situasjon,og barnet vil ha det mye bedre med meg og stefaren i et røykfritt miljø! Hva mener dere jenter?
Tante Bassa Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 syns vel kanskje det er litt drøyt at barnet ikke får ha kontakt med sin far fordi far røyker..... Men du kan kreve at han ikke røyker inne når barnet er hos han.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Nei,det er ikke drøyt.RØYK DREPER!!! Å et nytter ikke å si til far at han ikke skal røyke under vifta.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Jeg skjønner frustrasjonen din over at din sønns far røyker når han har sin sønn.. Men har du noen gang røykt selv? Vel, jeg har to foreldre som røykte, mamma sluttet pga helsemessige årsaker og pappa røyker som en skorstein ennå... Det er ikke bare bare å slutte, men at du kan ta opp med at han an røyke ute eller noe når din sønn er hos han, er nok bedre enn at du går til advokat og lager et oppstyr pga at han røyker... Hva som gjør at barnet vil ha det så mye bedre hos deg som mor enn hos pappaen? Når du kan gå så langt som å kontakte advokat for å få full omsorgsrett for sønnen din må det vel ligge noe mer bak?? Hvor gammel er sønnen deres egentlig?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Skjønner at du er antirøyk, det er selvsagt ikke bra å røyke. Synes da ikke det er så ille, han sliter jo tydeligvis med røykeavhengighet og prøver ta hensyn. At sønnen din ikke skal få lov å være sammen med pappan sin allikevel er jo en helt syk tanke. Tror du må begynne med deg selv, du er garantert ikke feilfri du heller. Den dagen du og pappan dro fra hverandre sa du også fra deg kontrollen over sønnen dins liv mens han er hos far. Sønnen din kommer til å hate deg om du skulle ta fra han pappan, og så snart han kan bestemme selv så stikker han...!!
Tante Bassa Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Du spurte da hva vi syns, og da får du svar. Håper for barnets skyld at du ikke gjør alvor i å nekte det å se sin far. Tror du barnet vil takke deg for det når det blir voksent??? Tenk deg nøye om.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Synes det er skikkelig uansvarlig av faren til gutten, å røyke inne. Greit nok at han er avhengig av røyk, men han må da forstå, at når en har barn, så røyker man ute!!! Skulle bare mangle. Ellers så synes jeg vel det er å gå litt langt, å ikke la gutten treffe faren pga dette. Det må vel gå an å bli enige om, at faren går ut og røyker når gutten er hos han?! Men dersom dette er noe han ikke kan gå med på, så spørs det vel hvor viktig det er for han å ha gutten, dersom han nekter å gjøre sånne små tiltak, for at du ikke skal gå til advokat.... Håper det ordner seg.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 Beklager,dette var ment som et tulle innlegg.Bare for å teste hvor sinte folk kan bli.Det var dumt av meg,for jeg fikk jo så greie svar.men,det var bare tull.Tåpelig gjort av meg,beklager!!!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 Hehe, det hadde egentlig ikke undret meg om du fikk svar om å holde ungen langt unna far, gå rettens vei osv. Men heldigvis er ikke vi bim-damer alltid like "hysteriske", som er så populært uttrykk her..
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #10 Skrevet 28. desember 2007 Kjempe morsomt tulleinnlegg altså, vitner om knallgod og sofistikert humor. Jeg er imponert!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå