babysjuk82 Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Dr kom mensn min ja:-( sitt bare og grin nu.vet itj om æ ork lengr.får vl infri mæ m d legen sa ette eg ha livmorbetenlrn.at eg har vansker m og bi gravide.bare vanskeli når alle e gravide rundt mg.og snakke om d hele tia:'(
Smurfelykke Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Uff.... *trøste* Vet akkurat åssen det er å være såååå sikker på at "nå kanskje..." og så kommer TR allikevel.... Det er så forferdelig kjipt!!! Men ikke gi opp. ;o) De jeg kjenner som har blitt gravide, har blitt det da de minst ventet det! Tror det er derfor jeg heller ikke har blitt gravid ennå... Jeg er for stressa, hehe. Man føler det kanskje ikke selv, men innerst inne ønsker man så inderlig å bli gravid, at kroppen stopper hele prosessen. Tror veldig på den der at det kan være psykisk, det at man ikke blir gravid når man ønsker. Så derfor: Stå på! Og prøv å slappe av, så klaffer det plutselig. (Og det skal jeg fortsette å gjøre oxo, så får vi se hvordan det går ;o))
Giinaღ Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Huff, ja føler virkelig med deg. Det er sååå vondt når alle rundt blir gravide mens andre sliter og sliter. Men om du har hatt en livmorbetennelse og en (eller to) eggledere har blitt tette så KAN du vel bli gravid med prøverørsbehandling etterhvert??? Vet dette er en mager trøst akkurat nå, men.... Lykke lykke til - håper det klaffer når du minst aner det!!!!!!!
turkis Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har hatt min runde med faen og grining idag selv. Den jævla mensen måtte jo bare komme. Har bestilt time hos legen i januar for å sjekke meg for feil og mangler. For sikkerhets skyld er det baby-boom i vennegjengen, og alle peser om at jeg ikke må tenke på det, så skjer det...! Grrr!! Tenk om det var så enkelt. Ville egentlig bare si at du ikke må gi opp, for en dag må det jo gå din vei også, på en eller annen måte! Stor trøsteklem
Giinaღ Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Ikke må tenke på det ja... haha...latterlig IKKE lett overhodet hvis alle i vennegjengen går og snakker om baby og graviditet hele tiden. Tror ikke det finnes noen oppskrift på dette, jeg. ALLE tenker på dette når man prøver å bli gravid, sånn er det bare. Er selv i en vennegjeng hvor alle er gravide for tiden. Dessverre mistet jeg i MA, så egentlig skulle jeg vært der selv. Vet hvor sårt det er når alle andre klarer, bare ikke enselv. En dag blir det din tur, det er jeg helt sikker på. Tenk positivt. Lykke til. Klem!!!!
babysjuk82 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2007 Går itj an og itj tænk på d.men har kanshe en invirkning.m ho førsta mi tok d laang ti,nr 2 å, men m nr 3,m en gang,t.o.m m prevensjon.d va ik plan og bi gravid da.va sånn hopp av i svingen læng før å. Da beg eg og lur kofr d tar så lang ti nå.men håpe d skjer snart. T dere også.syns vi alle ska få en ekte positiv test i januar!tenk dere d,alle på bligravid har pos test:-D
babysjuk82 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2007 Idag kom testan min eg ha bestilt på nette.prøvd en for artiets sjyld,haha:-P klare da itj ha sånt i hus eg.glóm dæm ei mnd tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå