Hjertefamilien Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Ja! Faktisk mye. Hold deg under 50, helst ned i 47
bærtæ Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2007 Okey, tuusen takk:) Hadde en mistanke om det, og siden den var så billig måtte det jo være noe feil! Da legger jeg heller mer i og blir fornøyd. Haaaater bråk av slike ting.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Måtte inn og sjekke hva som står om min vaskemaskin. På den står det 54db og vi hører det omtrent ikke i det hele tatt.
Hjertefamilien Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Om maskinen skal stå i ett rom du kan lukke døren til går det nok greit.... Er som regel en grunn til at de er billige ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå