Gå til innhold

Hva er verst? Enten eller....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av delene.

Når jeg blir gravid igjen kommer jeg ikke til å grue meg til noen av delen, gleder meg allerede.

Men så har jeg jo vært superheldig, er jo ikke garantert at neste gang blir like bra.

Skrevet

svangerskapet

Skrevet

Begge deler.Ingen flere barn i denna kroppen, nei:)

Skrevet

et helt uaktuelt tema for min del, skal ikke ha flere....

men har hatt 5 fine svangerskap, og 5 fine, korte fødsler, så kan ikke klage...helt uten komplikasjoner, og over på ca 3 timer hver gang..

men om jeg skulle ha svart, må det blir fødselen...

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

svangerskapet. merkelig egentlig. her sliter vi oss gjennom 9 mnd med ubehag, noen smerter både her og der, andre med kvalme og oppkast, sykdommer og ja you name it. alle er dritt lei svangerskapet allerede 2 mnd før fødsel. så er d fødsel med smerte. d fleste overlever fødselen, men faren for og dø i barselseng er jo der, så er d gleden over barnet/barna som er gevinsten etter mnd med slit, men slitsomt det også til tider. så plutselig en dag kommer følelsen snikende tilbake. man er plutselig baby syk igjen og jubelen står i taket over at man har blitt gravid. vi kvinner er noen merkelige skapninger.

Skrevet

Svangerskapet.

Skrevet

De første ukene etter fødselen ....

Men må jeg velge mellom dine alternativer så blir det definitivt a) svangerskapet, for jeg hadde en kjapp og nokså grei fødsel (selv om det såklart var så vondt undervegs at snuppen der og da for alltid skulle være enebarn...)

Skrevet

Svangerskapet...definitivt!

Skrevet

Fødsel. blir kvalm av og tenke på fødsel...

å gå gravid kunne eg gjort 100 ganger.. ingen plager eller noe... men fødsel var laaang..

Skrevet

Helt klart fødselen. Jeg hadde en utrolig lang fødsel som ble en litt vanskelig opplevelse for meg. Svangerskapet var til tross for bekkenløsning utrolig koselig. Jeg elsket å gå gravid=)

Skrevet

c) barseltida

er den som har vært den verste begge gangene.

ellers må det bli slutten av svangerskapet ettersom arret mitt er så svakt.

Skrevet

Svangerskapet! Uten tvil!!!

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

I ettertid må jeg si svangerskapet...men da det sto på helt klart fødselen;-)

Skrevet

svangerskapet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...