Samoi, fikk gutt 23.03 Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Vi har en liten gutt som ikke er interessert overhodet i fast føde. Vi har prøvd mange forskjellige grøter, forskjellig brød og pålegg, frukt, middager ++. Han er heller ikke interessert i flaske eller kopp, så vi får ikke i han mme eller vann. Dette gjør jo at han får altfor lite mat, og holder det gående om natten... I tillegg syns jeg at han skal ha pupp hele tiden (og det er jo ikke rart...)... Alle gode råd mottas med takk!!!
Gulosten™ Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Jeg syns kanskje dere bør ta dette opp på helsestasjonen. Et råd vi fikk var å ikke introdusere alt mulig rart på en gang. Men ta en ting av gangen. Begynn med grøt, et par uker kanskje. Også middag. Men syns absolutt at helsestasjon bør kontaktes! Hørtes litt rart ut syns jeg!
frøken blå Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Farmor hadde det slik med tante da hun var 10 mnd. Hun reiste bort 1 uke og når hun kom tilbake var problemet løst.... Hehe, god tur! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå