Gå til innhold

Musty urban rider vs Stokke explory


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo uendellig god tid på å ta den avgjørelsen, men utålmodig som jeg er lurer jeg fælt på om noen har/har hatt disse vognene. Hvem er best/finest osv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ingen av de, men skulle jeg valgt ville jeg ha gått for stokke. Jeg har blitt helt besatt av å ha svingbare forhjul :) i tillegg til at jeg synes det virker fint å ha barnet såpass høyt opp.

Eneste minus er vel at den har litt lite fjering og litt liten bag.

Skrevet

Har ikke erfaring med noen av disse vognene. Men stokkevognen syntes jeg ligner på en handlevogn... Syntes da musty var mye tøffere.

Men sjekk på barnevognguiden.no da vell...

Skrevet

Jeg personlig syns ikke stokkevognen ser ut i måneskinn.. Men meg om det :)

 

Den andre kjenner jeg ikke til..

Skrevet

Dette med fjæring og alskens luksus er jeg ikke avhengig av, jeg MÅ bare ha en vogn som er praktisk de luxe.

Har 3 åringen i vogn fra før, så jeg må ha en vogn som kan brukes ut og inn av butikker/bhg v/levering og henting osv.... Den må også være passe liten da vogna til 3 åringen er gedigen og tar halve bagasjeplassen da den ikke kan legges sammen.

 

Så stokke vogna står sterkest her ja.

Skrevet

Synes den virker utrolig praktisk ja :) Men vi er på endel byturer og i Oslo er det jo brostein over alt, da er fjæring ganske greit hehe :)

Har du tittet på barnevognsforumet på nb? eller www.vogndilla.no?

Der vil du nok få mye hjelp, få se bilder, sammenligninger o.l. :) fikk mye hjelp der når vi skulle kjøpe vogn nr 2 til snupperten.

Skrevet

Skal si meg enig at stokke vogna er noe av det styggeste alternativet jeg har sett, men jeg må nødt til å ha en vogn som er liten og veldig praktisk, men tanke på at jeg skal ha med meg en nyfødt ut av bilen samtidig som det ramler ut en vilter 4 åring og en autistisk 3 åring som ikke eier retningssans ;o) I tillegg til en overhyper 10 åring.

 

Hærregud, tror jaggu jeg har tatt meg vann over hodet nå, nr 5 liksom.... kjenner at den praktiske biten må være nøye planlagt god tid i forveien ;o)

Skrevet

Vet ikke så mye om Musty, men den Stokke ser jo helt forjævlig ut da. Ser jo ut som en vogn som noen fra Mars har lagd.

Skrevet

jeg har en stokkevogn med rødt trekk og jeg er kjempefornøyd med den! den er så utrolig god å kjøre, men ville ikke anbefalt den om du bor på et sted med mye terreng. den er ikke særlig god på grus og snø..

Skrevet

Synes stokke vogna ser litt fancy ut jeg da ;) men så har jeg blitt vandt til slike vogner siden vi har buggis hehe..

Men til syvende og sist så er det vel ikke utseende på vognen som er det viktigste? vil vel tro at det er ligge/sittekomfort for barnet og trillekomfort for foreldre som er avgjørende, at vognen er praktisk.

 

Jeg sa at je aldri i verden skulle ha en sånn grusom vgn som bugaboo, men jeg ELSKER vogna, den er så fantastisk praktisk at jeg føler meg dum som i det hele tatt har prøvd noe annet :)

Skrevet

Jeg har en turvogn etter gutta som vi var knallfornøyd med, så det blir turvogna.

Jeg trenger kun en vogn for ut og inn turer for å kunne slippe babyen momentant i krisesituasjoner.

 

Hjula på den ser ut til å beste funke på belegg og fliser, til nød asfalt ;o)

Men det er jeg klar over.

Skrevet

Stokkevogna blir IKKE liten sammenslått.

Kozy K her inne har den og kjører Passat stv, den tar hele bagasjerommet...

Mutsyen (som jeg forøvrig har) kan taes fra hverandre. Hjul og alt, så den tar liten plass. Litt mer med bagen enn med sportsdelen riktignok.

Jeg har hatt 7 forskjellige vogner, stoppet når jeg kom til Mutsy UR, det er den eneste jeg kan si jeg er 100% fornøyd med.

Da har jeg prøvd Simo Kombi, ABC City, Mutsy Spider, Carena Freeride +++

 

Så jeg vil på det sterkeste anbefale Mutsyen, jeg er superfornøyd. Men på den annen side, Kozy er også veldig fornøyd med Stokken sin, men den tar jo som sagt en del plass...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...