Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 hvordan var tiden fra uke 33 og fram til dit dere er nå? kynnere/mensmurrringer i magen? kjente dere når hodet festet seg? andre vondter og ubehag? har hatt litt vondt i magen, spesielt når jeg tissa(er ikke UVI) nå har jeg mageknip/mensvondt.. Er 34+1, begynner magen å forberede seg nå?
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Jeg har hatt mye sånne plager de siste ukene, ja! Er 37+3 nå, og har lenge slitt med nedpress, stikninger/støt der nede, litt murringer, tak i ryggen og slikt. Fikk også kraftig bekkenløsning for tre uker siden, men den har blitt bedre nå ettersom hodet så og si er festet. Kynnere har jeg også mye mer av nå, og de varer temmelig lenge! Jordmor sa at dette bare er positivt og at det tyder på at ting skjer.
Afrodite´71 Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Her har det gått i kynnere og stikninger fra 5. mnd. Menssmerter og smertetak i rygg, mage, lår fra uke 35. Hodet festa seg i uke 38, og jeg gikk med et sinnsykt nedpress den dagen det skjedde. Følte at jeg satt på hodet til ungen, og at jeg måtte fysisk holde magen oppe. Var tungt og vondt. Ellers mye på do med løs mage de siste ukene, til og med om natta. Har termin nyttårsaften, og menssmertene kommer og går fremdeles uten at så mye annet skjer... sukk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå