nr-4-i-oktober Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Hvor tidlig har den vist positivt? Litt utålmodig jeg, skulle helst visst forrige uke om jeg er gravid eller ikke, men har tre dager til IKM...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Du vil nok ganske sikkert få et svar i morgen med morgenurin hvis du er gravid. Den kan vel vise opptil 4 dager før IKM, men om den viser negativt må du ikke gi opp håpet, men teste igjen om noen dager!! Jeg hadde aldri klart å vente. hehe. Krysser fingrene for deg!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Min viste positivt på ikm-dagen. Da var det 11 dager siden EL. Så hvis du har en lutealfase på 14 dager, kan det godt hende at den blir positiv hvis du tester i morgen tidlig. Masse lykke til!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Den viste negativ 3 dager før (men det var bare 1 time siden jeg hadde tisset) Positiv med ettermiddagsurin 2 dager før IKM. Lykke lykke til!
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 den viste positiv for meg 4 dager før IKM....tok den ikke med morgenurin.
mams05 Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Hmm, min viste positiv IKM dagen, testet ikke før. MEN fikk allikevel TR en uke etter, også da positiv test, men regner med det kun var en kjemisk graviditet...lykke til:)
Høstspire 2011 Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Hei:) Jeg testa negativt 3 dager før IKM, og positivt 3 dager over IKM (ikke tatt med morgenurin)
nr-4-i-oktober Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2007 Hei. Takk for svar. Tok CB-digital på ettermiddagen 3 dager før IKM, ble så skuffa over at den var negativ, men da vet jeg at det enda kan være håp ). IKM i dag, og mensen bruker så og si alltid å komme på natta. Har ikke dukket opp enda, håper det fortsetter slik !!!!
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 Jeg testet neg. på ikm dagen,og positivt 3dager etterpå Testet ikke noe imellom der,så kan jo være den hadde slått positivt ut før,men.... Lykke til,1+2-barnsmor:)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå