Patetica fåkksi Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Jeg blir irritert over folk som ikke kan spraak, men som likevel sitter der og babler i det vide og brede om "hvor teite andre spraak er", og som har null evne til aa fortstaa at deres eget spraak er akkurat saann det og.
Patetica fåkksi Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. desember 2007 Legg til at jeg irriterer meg over at msn plutselig forsvant! Og jeg som diskuterte irritasjon med Pukk!! Aaaayyyy!!
Dronningen! Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Irritert i dag? Det orker ikke jeg:o) Hvordan er været hos deg i Spanien (eller er du hjemme i gamlelandet)?
Patetica fåkksi Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2007 Nei egentlig ikke irritert i dag, men var veldig irritert förste juledag fordi jeg tapte saa det sang i Monopol, og det henger litt igjen enda. Har ikke skjekka gradestokken, men det var hvertfall 15 grader ved 5-6 tida i ettermiddag! Kommer til Norge 17 januar, eller, kvart paa 18 januar. Saa jeg skal pröve aa faa til den kranglefesten, men litt vanskelig aa si enda :-/
Dronningen! Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Skru opp varmen før jeg kommer da? Jeg kommer også hjem 18, men alt går:o) Har du fått mail i dag? Mener at jeg sendte til deg....
Patetica fåkksi Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2007 Men mener aa lese at du skal til Lanzarote? Det er jo ganske mye lengre sör enn Malaga. Altsaa burde det vaere varmere der. Selv var jeg paa Gran Canaria mesteparten av 2006's andre halvdel, og det var ganske varmt. Det var der jeg mötte broren til nissen (ref. annet innlegg). Ja jeg fikk en bling-bling om at det var mail fra deg rett för msn klikka. Skal se om jeg klarer aa logge meg inn paa et annet vis.
Den drygaste Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 folk som står i veien i butikken er det verste jeg vet! og ungdommer som må ha et sete til seg og et til ranselen på bussen (da blir ejg hissig!) og så HATER jeg når jeg f.eks slår meg eller hvis det skvetter på meg hvis jeg står og lager mat, kjæresten min ble skikkelig redd med under svagerskapet når kasserollene med mat fløy vegg i mellom ute på kjøkkene og jeg kom rolig inn i stuen og sa at det ikke ble middag.. hehehe jeg har som regel veldig god tålmodighet når det gjelder sånne skikkelige ting men småting kan jeg få skikkelig shitfit av... tror jeg har det etter pappa
Turid Laila Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Tape i Monopol Folk som forsvinner plutselig fra MSN Sinker i trafikken Bæsj over alt av klær og hele babyen, og selvfølgelig, når det skjer har jeg tatt på han bodyer som må dras over hodet for å få de av.
Patetica fåkksi Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. desember 2007 Men faen..!! Fikk du ikke det jeg sendte med den andre teite 1700-tallets msn'en heller? Den klikka faderullandei-meg den og! Folk som ser ut som firkanta ishockeyspillere. Folk som kjöper ape til barna til jul. Folk som har bodd paa "Skauen" i et aar. Folk som er sammen med en mann hvis navn begyner paa S. Folk som heter penis paa spansk hvis du kun bytter ut en bokstav. :-D
Turid Laila Skrevet 27. desember 2007 #10 Skrevet 27. desember 2007 Jo fikk den, rett etter jeg postet innlegget! Du står fortsatt som ikke pålogget btw. Jammen godt jeg ikke ser ut slik du trodde! Og blå aper i julegave er dritkult. Selv om han er livredd for den!
hit og dit Skrevet 27. desember 2007 #12 Skrevet 27. desember 2007 Eg takler ikkje syting, eller lange historier om sjukdom.
hit og dit Skrevet 27. desember 2007 #13 Skrevet 27. desember 2007 Eg må rette på meg sjølv: eg takler ikkje å høyre på andres historier angående sjukdom i det heile tatt.
Turid Laila Skrevet 27. desember 2007 #14 Skrevet 27. desember 2007 Jepp! Der tenker jeg pipa fikk en annen lyd ja! Nå er det forresten natta for meg.
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #15 Skrevet 27. desember 2007 Jeg takler ikke Malaga... :-D Hovedsakelig takler jeg ikke å få viljen min.... Det irriterer meg grønn.... Samt en helt rekke andre ting.
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #16 Skrevet 27. desember 2007 Eh... Takler jeg ikke å ikke få viljen min - såklart!
Patetica fåkksi Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #17 Skrevet 27. desember 2007 Trodde barn maatte vaere i seng för midnatt jeg, Dribble? :-p
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #18 Skrevet 27. desember 2007 Pøh, ikke når de har fylt 18 og følger britisk tid - ergo har 54 minutter til før man skal finne sengen... Liker fortsatt ikke Malaga....
Patetica fåkksi Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #19 Skrevet 27. desember 2007 Malaga eller Málaga? Tosk.
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #20 Skrevet 27. desember 2007 Er da saktens ingen spanjol, så tror du jeg gidder skrive det riktig eller...? Spesielt når jeg ikke liker det??!? Hadde du derimot bodd på Gibraltar kunne jeg misunt deg en smule... Men mAlaga...? NEH!
Patetica fåkksi Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #21 Skrevet 27. desember 2007 Gib er ikke langt unna, og jeg har tilogmed Gib-stempel i passet mitt fordi jeg ba om det. Det er mange av "dine" der. De bor oppe paa fjelltoppen. Briter ogsaa.
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #22 Skrevet 27. desember 2007 Nei, jeg vet da at Gib ikke er så langt unna. Du valgte feil sted å bo. Gibraltar er så mye bedre. Gibraltar er best. Du har sikkert innmari lyst å bo der! Det er mange av "mine" der...? Hva er det for en frekkhet...?! Det er APER der, wannabegilbralter, det er IKKE rotter.
RundLurt? Skrevet 27. desember 2007 #23 Skrevet 27. desember 2007 Folk uten empati og forståelse for forskjellige livssituasjoner/ og forutsetninger ut i fra bakgrunn
Patetica fåkksi Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #24 Skrevet 27. desember 2007 Legg til: -Folk som har penger fordi familien har penger, derfor tror de at de er bedre ennn andre. De har ingen peiling paa hvordan det er aa jobbe masse for aa tjene penger. -Briter som sier "men vi snakker paa DENNE maaten" (ja, det er det samme som jeg sa i hovedinnlegget mitt, har hatt noen voldsomme diskusjoner om spraak med noen briter i det siste) -Briter som sier "i England sier vi aldri "only" om vi ikke mener det negativt" for saa aa snakke seg selv i munnen, og IKKE höre etter!! Aaarghh!! -Folk generelt sett som virkelig ikke forstaar andre spraak og kulturer. -Naar man har en skikkelig daarlig dag, ogsaa kommer en eller annen gjök og sier "du ser saa sur ut".
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #25 Skrevet 27. desember 2007 1) Å være født inn i rikdom er ikke en selvvalgt ting og er ikke det samme som å si at man ikke vet hvordan det er å jobbe, eller ønsker å få seg en skikkelig jobb... 2) Briter vil ikke smake Christmaspudding, det er ikke godt. Ingen vil ha det. Innse det. 3) Briter er bare best. 4) Briter forstår språk og kulturer bedre en noen. 5) Sikkert fordi du ser sur ut. Sur fordi du ikke bor i Gibraltar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå