Gå til innhold

Hvilket forsøk klaffet det for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal inn til 1 forsøk i februar/mars og er vldig spent. Har prøvd siden juni 2006 og har en sa bak meg for 11 mnd siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! så spennende,du får glede deg masse,for att det endelig skjer noe.:-) får håpe du er like heldig som meg,som det klaffa på for 1 gang.gikk også veldig bra med medisiner,uttak og innsetting..ikke gru deg,bare gled deg for alt som skjer :-) lykke til!!! klem

Skrevet

Gleder meg allerede:-) Heldig du som klarte det på første forsøk. Hvor lenge hadde du prøvd? klem

Skrevet

Vi ble gravide på første icsi forsøk og har ei nydelig jente på 7 mnd. Har akkurat hatt søskenforsøk som det ikke gikk så bra med

Skrevet

Heldig som fikk en datter da:-) Godt å høre at det virkelig funker dette her. Håper det klaffer på neste forsøket ditt med søskenforsøk!!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Andre IVF-forsøk satt den. hadde også et fryseforsøk som var negativt.

Skrevet

vi har prøvd i ca 3år uten å bli gravide.så fikk vi hjelp i november i år,og den satt med litt hjelp :o) finnes håp for oss alle,men ikke alltid naturen klarer det selv.godt det finnes hjelp :o)

Skrevet

ble gravid på første fryseforsøk jeg, hadde da først hatt en ICSI med negativt resultat.

Skrevet

Vi har prøvd i nesten to år, og fikk satt inn to egg for 10 dager siden etter icsi metoden, og det ser jaggu ut for at det klaffet på første gitt=)

lykke til... og dette til tross for bare tre egg som befruktet seg og 1 som var 4-delt før innsetting....(satte inn ett 2-delt og)

Skrevet

Etter nesten tre år med prøving fikk jeg positiv test i slutten på oktober.

Da hadde vi nettopp vært gjennom første icsi forsøk.

- Vi er fremdeles like overrasket og glade for at vi lyktes så raskt! :)

Så det går an..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...