Den drygaste Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Helt siden jeg var liten har jeg vært fascinert av tigeren som dyr, og jeg er i tillegg født i tigerens år 1986. Blir denne tatoveringen litt harry? Vil ha en flott tiger siden jeg ser det som et flott dyr og ikke et skremmende et. kommer link om to sek glemte å kopiere den hehe
Den drygaste Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. desember 2007 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/448030/offset/7 jeg kommer ikke til å ha den på et sted hvor den bli så synlig, men hvor jeg kan vise den frem hvis jeg vil
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Jeg liker ikke tigere, og syntes det hadde vært utrolig stygt med den tatoveringen. Men det er meg, smaken er som baken:)
frøken blå Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Huff.... Fy a meg.... Liker ikke tattoer jeg. Og iallefall ikke slike..... Sorry. Skikkelig harry ja. Men for all del, er jo DU som skal like den.
Mille** Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Jeg trenger ikke se på linken engang for å svare ja på spm i overskriften. Men så syns jeg alle tatoveringer er harry da. ;o) Det er din kropp, gjør det som føles riktig for deg. )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 åh herregud!!! kan du ikke ta den i gult og sort i tillegg da! mohahaha!
Mamma Mirabell Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 nei den var skikkelig harry... likte den ikke i det hele tatt..
Den drygaste Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. desember 2007 ja, det er jo det at du ikke liker tigere da.. men jeg respekterer alle tilbakemeldinger (ellers hadde jeg ikke lagt den ut) hehe jeg har sett på mange tigere og syns alle var så harry og veldig animert i ansiktet, så dette var den mest realistiske jeg fant og den var flott, men vet ikke om jeg skal ha den på kroppen.. jeg har lyst samtidig som jeg tviler hehe skal ha to tatoveringer men jeg vil ta den skjulte først siden den skal plasseres på et sted som er mindre vondt å sitte, selv om jeg vet at den andre jeg skal ta er den jeg er mest sikker på
Den drygaste Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. desember 2007 jess... da fikk jeg svarene jeg ventet hehe da sitter jeg her.. jeg syns jo igrunn den blir litt i overkant for mye... men den var jo så flott!
Den drygaste Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. desember 2007 VAr inne og så på profilen din og den tattissen av jack skellington var jo RÅ!!! hehe
Den drygaste Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 27. desember 2007 har også tenkt på en orientalsk drage som skal åle seg nedover skinken, det var egentlig i boks men nå som jeg har fått tenke litt betyr jo tigeren litt mer for meg enn dragen.. har også funnet en utrolig tøff sommerfugl som jeg vil ha på skulderen sammen med min datter sitt navn, men fikk ikke lastet den opp ...
Den drygaste Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #17 Skrevet 27. desember 2007 moro å se hvor mange meninger det ble om den.. jeg likte den også men vet ikke om det kanskje blir for mye.. syns det var den fineste tigeren jeg fant ihvertfall.. kanskje jeg skal få de til å tegne en for meg? hmm... aner ikke.. helt rådvill, det er jo tross alt et merke for livet.
Patetica fåkksi Skrevet 27. desember 2007 #18 Skrevet 27. desember 2007 Hva med den tiger'n fra Animal Parade reklamen til höyre her? Nei, jeg har sett tigertattoveringer som er kjempeharry, den der i seg selv var ikke harry, men kanskje det aa ha en tigertattovering er harry?! Er den enorm? Ser for meg at det dekker hele ryggen.. Forresten, en tiger drepte en fyr i San Francisco Zoo her om dagen, men det er vel gammelt nytt.
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #19 Skrevet 27. desember 2007 Jeg har en venninne som har den STYGGESTE ulvebabyen bak på skulderen sin.... Har aldri i livet skjønt hvorfor hun har funnet på å skaffe seg noe sånt!! Hver gang hun har på seg en fin kjole - hun er en veldig pen jente med en veldig fin kropp - kommer den FORFERDELIGE ulvebabyen frem og det ser så stygt ut!! Skjønner virkelig ikke at hun kunne gjøre noe sånt mot seg selv:) Hehehe... Er for øvrig ikke alene om å mene at den er blodharry! Jeg har en tatovering selv - og angrer veldig... Men, var et valg jeg tok i mine svært lite gjennomtenkte 14-års liv:)!! As for din tatovering, minte den meg om ulvebabyen - og jeg synes den var forferdelig den og:)
Den drygaste Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #20 Skrevet 27. desember 2007 jeg skal ikke ha den stor og ikke sånn at folk ser den hvos jeg går med fine klær og sånn, i verste fall kan folk se den om genseren skulle skli litt opp på ryggen. skal ha den rett over skinken. Syns den var flott jeg, men samtidig så er det ikke lett å finne rette tatoveringen Ang det med tigere som tar liv, det er jo et villt dyr og (det er vel kanskje litt slemt sagt) jeg syns det er vel fortjent når de holder de vakre dyrene i fangenskap!
Den drygaste Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #21 Skrevet 27. desember 2007 Jeg har en venninne som har tatovert en tigerunge på rumpen med "angel baby" skrevet rett under i en søt skrift og det syns jeg ble jææævlig harry.. den tatoveringen jeg har valgt er flott og den representerer tigeren i sitt eget utseende, det var derfor jeg syns den var finest.
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #22 Skrevet 27. desember 2007 Jaj, din kropp... jeg mener du ødelegger den med dne tigeren... Men du får da saktens velge selv:)!!
Den drygaste Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #23 Skrevet 27. desember 2007 ja tatovering blir det uansett. jeg er ikke skeptisk til verken piercing eller tatovering, jeg syns det er stilig.. og jeg vet at jeg ikke kommer til å angre på noenting jeg gjør med kroppen min. jeg er voksen nok til å ta slike valg, hadde det vært for noen år tilbake hadde det vært en annen sak.
virra Skrevet 27. desember 2007 #24 Skrevet 27. desember 2007 Har lest alle inleggene og du virker veldig usikker. Du argumenterer for og imot i samme setning, og da syntes jeg ikke du burde før du er sikker. Tok selv en tatovering for snart ti år siden og har aldri angret. Den visste jeg var riktig i det øyeblikket jeg så den... Når det er sagt, så var tigeren fin den. Harry eller ikke avgjøres for meg mye av størrelse og plassering... Lykke til med avgjørelsen :-)
Mom2Two Skrevet 28. desember 2007 #25 Skrevet 28. desember 2007 Jeg synes alle tattiser er harry, men den der var ikke harry, den var GRISEHARRY!!!!!!!!! Sorry....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå