Gå til innhold

Dere som har kjøpt nintendo wii

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte nintendo wii i julegave t ungene. Spillet wii sports stod i maskina da vi pakket den opp, å det er ikke med noe cover t spillet. Synes dette var litt rart, el var det slik hos dere også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nevøen min fikk wii til jul, og jeg vet at det fulgte med et sportspill med noe golf og bowling og noe på... Men aner ikke om det var cover med.

Skrevet

Vi kjøpte wii rett før jul, og da lå Wii Sports med i et eget pappcover, forseglet. Ikke slikt stort cover som andre spill i butikken kommer i, bare et bretta pappcover. Men om spillet stod i selve maskinen, er det jo pussig....

Skrevet

Vi syntes det var merkelig at spillet stod i vi å ja, vi trodde først at spillet ikke var med, men så oppdaget vi at spillet stod i maskina. Var heller ikke med noe pappcover. Ser den er produsert i 2006 også, kan du sjekke opp når din er produsert sjokoladebanan? Rart at den er produsert i fjor, når vi kjøpte den 1 uke får jul og når det har vært et slikt sykt stort salg av wii maskiner!

Skrevet

Hvor står det når den er produsert da?

Var esken deres forseglet, eller kan noen ha hatt den før dere og byttet den?

Skrevet

Det står 2006 med liten skrift under selev wii maskina. Vil du sjekke opp hva det står under deres? Esken var ikke forseglet nei. Hvordan var deres forseglet da? Dette skal jeg ta med meg tilbake å klage på. Det er tydelig at noen har brukt den å sikkert levert den tilbake, med tanke på at spillet stod i.

Skrevet

Det står 2006 med små bokstaver under selve maskinen, rett under ordet model. Jeg husker ikke om/hvordan selve esken var forseglet. Men jeg mener at de ulike delene (ledninger og kontroller og sånt) oppi var nøye pakket i plast hver for seg.

Merkelig at spillet stod i maskinen altså. På coveret står det jo bl.a. hvilken alder spillet er egnet for (7+) og det er vel påbudt...? Ergo bør coveret med denne infoen følge med.

Skrevet

Takk skal du ha for at du sjekka! Ikke noe cover med til oss,å at spillet stod i er jo veldig rart! D kunne jo blitt knust inne i maskina under frakting. Det må være noen som har hatt maskina før oss, kan ikke skjønne annet.

Skrevet

På vår fulgte det ikke cover med, men spillet lå i en sånn liten papphylse som er gjennomsiktig midt på...

Skrevet

Vi fikk også sportsspillet i et pappcover og esken til spillmaskinene var forseglet med strips.

Høres ut som du har fått en brukt maskin. Eller iallefall en som har vært prøvd. Men hvis den virker helt fint så gjør vel ikke det noe, du har fortsatt garanti fra den dagen du kjøpte den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...