Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Hvor lite sikkert er det med hoppe av i svingen? om man hopper av og bruker beskyttelse etter en liten stund? Vet det er teit. Ikke ute etter formanninger, bare svar!
Bananikakao'n Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Det er VELDIG usikkert. Vet ikke om det finnes noen statistikk på dette, men av erfaring så funker ikke dette hvertfall... Og om man har seg uten kondom først for så å tre på fraakken..vel, du skjønner; det kan komme litt sæd under selve samleie også, ikke nødvendigvis bare ved utsprutning.. Og om den kommer da eller da har man ingen kontroll på. Dessuten..å ta på kondom etter man først har dyppa.. har du prøvd det? Funke rnemlig ikke uten vask og tørk.. som igjen er TURN OFF;) ..å begynne å vaske mist i akten altså..
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 IKKE sikkert! Sitter her med nr 2 i magen som følge av hoppinga ;-) Jeg tåler ikke p-piller og kondom er jo litt stusselig så det ble bare med pratet.... Og vi var veldig forsiktige egentlig men allikevel så har det lurt seg inn en altså. Det kan komme sædceller utenom selve utløsningen også så det er derfor det ikke er sikkert å ta på kondom etter en stund. Så hvis dere ikke vil bli gravid så velg en annen metode! ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Her tok det 3 mnd med hoppav i svingen før det var bolle i ovnen. Nå har jeg kjøpt pearly (pfc). Den fungerer og jeg slipper hormoner sog sånt tøys. Det er litt flere dager i mnd han ikke får komme inn, men det finst andre måter å gjøre det på....
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Hvor mye koster pearlyen? Man kan vel bruke pearlyen slik at man har ubeskytta de grønne dagene og kondom de røde eller gule dagene? Det går bra sant? Du som hadde pearly, får du mange usikre dager?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Har to hopp av i svingen barn. Har satt inn spiral nå....... Når det gjelder andremann ammet jeg fortsatt førstemann og hadde ikke fått tilbake mensen, men det hjalp ikke stort. Så etter sistemann satte jeg inn spiral på 6 ukerskontrollen.
noje Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 Pearly er billigste varianten ( 3500kr) av personlig fruktbarhetscomputer, du finner ut hvordan den virker ved å finne informasjonssiden på nettet. Du måler temperaturen under tunga hver morgen og den rekner litt på dager og tar temp i betraktning når den finner ut om du er fruktbar eller ikke. Har en del sikkerhetsdager, så det blir en del ekstra dager en får rødt, men jeg synst ikke det gjør noe.
meg & to små vampyrer Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 Hvor mange dager rødt/grønt er vanlig å ha? Jeg tåler ingen horomoner og kan ikke bruke kobberspiral heller. Få valg igjen her nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå