Gjest Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 mannen min vill ikke ha flere barn for han syns at vi har fått en så nydelig sønn at det ikke går ann å få noe som er finere en han og han er redd for at den neste skal bli syk å bla bla bla dumt av meg å være sånn...,men en kan ikke tenke sånn da for da hadde vel alle par bare hatt en unge huff blir helt fra meg jeg har finni verdens beste gutt så er han sånn mot meg ville hatt en til ihvertfall da...klem til alle dere der ute
Gurine Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Skjønner deg godt. Jeg har to barn, men ønsker meg nr.3, men sambo ønsker ikke flere. Nå har jeg blitt 32, og føler at tida går fra meg om vi ikke får flere snart.. Men, jeg har i hvertfall to skjønne gullunger da. Nå er ikke jeg enebarn, men du får snakke med de som er enebarn, og komme med masse argumenter til mannen din om hvorfor det er fint med søsken, hvorfor ha flere enn ett barn osv. Her har det aldri vært aktuelt med bare et barn, selvfølgelig måtte det ha et søsken. Kan det kanskje være at han synes det er litt tidlig bare? Gikk 3 år her i huset før vi var klare for barn nr.2. Det er jo en selvfølge at et barn krever mye oppfølging og at man blir sliten. Kanskje han blir mer på gli når det har gått en stund til? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå