Karomamma Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Nå har jeg hjulpet fatter'n å installere mobilt bredbånd!! Endelig får man si... det har vært kø ved PCen siden den kom opp i går, hi hi. Vi har hatt internettabstinsenser, alle mann Vi koser oss i mormor og morfars flunkende nye hus (flyttet inn to uker før jul) og har hatt det storveis til tross for været. Vi klarte tilogmed å få presset inn en skogstur med pølsegrilling på lille julaften Karosnuppa er skikkelig i slaget som midtpunkt sammen med kusinen sin på halvannet. De shower vilt med en oversosial familie som publikum. 25 mann på julegrøt og 1. juledagskoldtbord med 20 gjester.... Det blir nok rart for henne å komme hjem og bare være oss tre igjen. Litt deilig, synes jeg da og gleder meg til å vende nesen østover i morgen. Vi fikser nok glætt noen dager i ro og mak med utforskning av nye leker og forberedelser til finfin og namnam nyttårsmiddag i heimen. Har bare såvidt rukket å lese noen få innlegg her inne, men jeg håper dere har noen fredelig romjulsdager alle sammen. Med og uten ego-svigerinner, he he... Karopappa skal ut med kompisene i løpet av helgen og da har jeg planlagt en lang kveld foran PCen og et digert glass rødvin. Vi snakkes plutselig
Natteravnen* Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 He-he, har hatt ei folksom feiring ser eg. kjekt med mange rundt seg, - og kjekt å kome heim til roen etterpå også............... Vi har hatt ei veldi våt jul også, feira på møre, og det rant ganske jamt i perioder ja!
♥Snulder Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Høres ut som om dere har hatt en flott julefeiring med familie og venner!!! Men godt å komma himmat ja:=)
Ronja65 Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Høres ut som en fin jul på tross av regn:-) God fortsettelse på julen og godt nytt år til dere:-)
Plutseliten :) Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Det høres ut som dere har hatt en koselig og storsosial jul,med masse mennesker,pølsegrilling og kos. Været kan man ikke gjøre så mye med,det har da vært litt opphold innimellom Og i morgen på nyttårsaften er det meldt kaldt og stjerneklart,det blir flott! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå