Gå til innhold

Til dere som har tatt 3D ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som var på 3D i uke 26/27 og synes øynene var utstående? Er det normalt? Synes nemlig jenta mi hadde det, og klarer ikke å slå meg helt til ro med det. Tenkte der og da at det var fordi fettlaget ikke er helt dannet ennå, men kanskje det er feil? Har selvfølgelig søkt hele nettet for utstående øyne og funnet 14 ulike syndromer som henger sammen fasongen på hodeskallen og ansiktet. Men på tidligere ultralyder har de sagt at hun har fin skalle. Blir helt kokko. Tror selvfølgelig at det er noe galt nå.

på besøk fra andre semester.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener selvfølgelig andre trimester. Litt stressa nå...

Skrevet

er helt vanlig ja! Var på 3D Ul i uke 28, og øynene "buler" på en måte ut fra ansiktet.

Skrevet

Takk... litt mindre stressa nå.

Skrevet

Hvis det hadde vært mistanke om noe, så hadde du nok hørt det.. Slå deg til ro med det=) Var på 3D i samme tidsrom som deg, og var veeeldig nærvøs for om noe var galt.. Legen beroliget meg med at om det er noe i veien, så ville han sagt det..

Skrevet

Jeg var i uke 31, og lillegutten min så og sånn ut. Legen sa det var mest fordi babyen hadde armene som lå foran og kastet skygger, derfor ble øvre del av hodet utydelig og annerledes. Bildene blir tross alt tatt inni magen, så skjønner at ting kan ligge i veien... Fra nesa og ned så han helt perfekt ut, da:-)

Skrevet

BArn født prematurt har også vanligvis litt utstående øyne..

Jenta di er nok heelt normal. :)

Alt er nok normalisert til hun kommer til verden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...