Ajam Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Har lyst til å reise sammen med datteren min, men er redd for å bli ensom i ett fremmed land. Morsomt om flere vil dra, så kan vi være litt sammen av og til.. Var bare en tanke som datt ut av meg..
LisaColli Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 jeg vil, jeg vil! satt akkurat og klagde til sambo over at jeg vil til syden! hehe
Bare jeg er meg :o) Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 "husmorferie" med barna hadde vært toppers:o) Sa til gubben her at jeg DRØMMER om ei uke i syden.Han har ikke mulighet pga jobben,Men jeg har jo utvidet permisjonen min til aug 08:o) Tja,,,,,kanskje:o)
LisaColli Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 skal vi si februar da? thailand?? hehe
nickoline og supermann Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Jeg dro alene i sommer............sambo jobbet og jobbet. Hadde langfri fra jobb. Kjøpte en bilett til meg og sønnen min. koste meg glugg ihjel. Ble kjent med en annen alene reisende mamma på gardermoen............ hi hi. Ikke sjenert akkurat. Men drar gjerne igjen jeg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå