Gå til innhold

dere som har peil.. hva er anbefalt ang bakovervendt bilstoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet de anbefaler at barnet skal sitte bakovervendt til det er 4 år..? men er det en høyde eller vekt også? er jo veldig stor forskjell på fireåringer da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18 kilo!

Skrevet

jeg lurer også på dette.. du skal visst gå etter kiloene, ikke etter 4års grensa.

Men det jeg lurer på (stjeler litt av din tråd;o) er om lengden.. min gutt er 20mnd, og hodet hans har begynt å gå over kanten på besafe setet.. hvor langt over kan det gå før jeg må ha nytt sete til han?

Skrevet

altså, så mente jeg at det er noen seter som går bakover til 18 kilo, da må du snu setet om de runder den grensa.. og noen går helt til 25 bakover, og da kan du bruke det helt til da:o)

Skrevet

Når ørene rekker opp til stolkanten, da må du bytte sete ja.

Skrevet

toppen av ørene, eller bunnen? :o)

En av grunnene til han sitter så høyt nå er jo pga mye klær.. han sitter ikke fult så høyt med bare dongeribuksa!

Håper ihvertfall setet holder til over sommeren..har jo et håp om at han kan bruke setet til han er 2,5 ihvertfall:o)

Skrevet

Hehe, aner ikke om det er toppen eller bunnen, sikkert toppen.

Skrevet

hehe, det er nok ei god stund til noe av ørene stikker over, så håper jeg slipper den problemstillinga:o)

Skrevet

Det anbefales at de sitter bakovervendt så lenge man har muligheten til det. Det finnes mange seter som går bakovervendt opp til 25 kg

(# Britax Secura

# Britax Hi-Way

# Britax Freeway

# Britax MultiTech

# Britax Two Way Elite

# Brio Zento

# MaxiCosi Mobi

# Akta Graco Cosmic)

Når toppen av hodet ved ørene når kanten av setet er de for lange :-)

http://sikringavbarnibil.blogspot.com/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...