Gå til innhold

ang nesespray

mor til to. 15mnd og 6år

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken er tryggest å bruke....?

er skikkelig forkjøla...

sprenger i hele ansiktet...

masse seigt, gult snørr... får det nesten ikke ut...

ender med at jeg føler meg kvalt og spyr opp det jeg har i halsen... hoster ikke, så får ikke noe opp ved hjelp av det....

veldig vondt i hodet... ingen feber...

minner litt om bihulebetendelse, men mente man fikk feber da...?

jeg må bruke mye nesespray nå pga at jeg er så tett... ellers bare spyr jeg, og da får jeg ikke i meg mat...

hva skal jeg gjøre????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at noen slag er greie å bruke. Les pakningsvedlegget eller slå det opp på felleskatalogen.no. Sliter med det samma. Velger å bruke nesespray istedenfor å gå å væra helt tett jeg i allefall...

Skrevet

Har svart deg på skravle:)

Skrevet

har fått beskjed om at man bare skal bruke den sprayen som kun består av saltvannsløsning når man er gravid.

Skrevet

jeg tror det er opp til hver enkelt lege hva som kan brukes og ikke...

jeg har ei venninne som er avhengig av nesespray og brukte det hver dag gjennom hele sv.skapet og sønnen hennes er helt frisk og fin :)

jeg har fått beskjed om at det ikke er farlig og bruke da jeg har vært tett i nesa siden sv.skapet begynte... men jeg prøver å begrense det til en gang om dagen til en-to om natten... det er da jeg er verst...

Skrevet

Bruk Bisolvon (http://www.bisolvon.no/) - har hjulpet meg mer enn nesespray, og jeg har ikke fått bihulebetennelse etter at jeg begynte å bruke dem. Reseptfri og ufarlig (i følge fastlegen min som så i legemiddelkatalogen). God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...