Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Skal ta et fly i en time 2 januar. Har da 6 uker igjen av termin. Gruer meg. Ungen er skikkelig livlig, og jeg får vondt av å sitte slik og slik. Er det foressten farlig å fly når en er høygravid (tenker ikke på at jeg kan føde, men andre ting....). Uff.... har ikke lyst til dette..... men jeg må.
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 får du lov å fly da?? trodde d var sånn grense jeg... men siden du sier du må så er d vel for en grunn.... kan jeg spørre hvorfor du må?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 hei! faren for blodpropp er ekstra hoey naar man er gravid. kjoep deg kompresjons stroemper paa apoteket, og pass paa aa drikke rikelig med vann foer og under flyturen og beveg deg.....
jj34 Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Jeg måtte fly 10 dager før termin i 2t ig 20 min. Ble sendt til rikshospitalet, da legene fryktet hjertesvikt på gulle vårt. Det var skummelt, men gikk overraskende bra. Ble hoven i beina, vanskelig å få på sko når vi landa. Ellers ingen problemer. Gå opp fra sete et par gange eks på do. Hadde ikke støttestrømper og hevelsen gikk bort etter en time.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Fryktet hjertesvikt, men dette var vel ikke pga at du fløy...?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 hun måtte jo fly nettopp fordi legene fryktet hjertesvikt hos babyen og ville ha henne på stort og velutstyrt, dyktig sykehus. Man får ikke hjertesvikt på en time akkurat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå