ape Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Hvordan er byen? Hva med å ta med barn dit? Er det barnevennlig? Tenker på bade og strand muligheter.
Rødstrømpe Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Fantastisk fin by! Var der i sommer, vil absolutt tilbake en annen gang. Hadde med oss guttene (5 og 9 år). gikk greit,men ble litt vel mye byvandring for deres del.er flotte strender der,men vi var ikke der. Vi bodde på et sted utenfor Barcelona,var i byen 3 siste dager av ferien.
jippi:o) Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Vi var i Barcelona med sønn på 9 mndr, det gikk kjempefint - men var ikke så mye på stranda, men tror det er bra strender der! Var en superfin by, ble veldig positivt overrasket og SKAL helt klart tilbake dit en gang eller tre ) Vi dro til en mindre by, Sitges (ca 30 min unna) og var der en uke etterpå - kjempekoselig by med super strand og koselige restauranter! Kan virkelig anbefales!
Djoolia 07+08+12 Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Det er helt nydelige strender i barcelona,hvis man tar metroen et stykke utenfor byen. Ta den gule linja til villa olympica, da kommer dere til en perfekt strand som er ren og fin. Jeg forelsket meg helt i byen, man kan gjøre alt mulig der. De har også en helt fantastisk fornøyelsespark jeg virkelig kan anbefale =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå