mie82 6/2-08 Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Kunne noen spådd meg for å se hvilket kjønn, og når nurket melder sin ankomst?? 2007 har vært en eneste stor nedtur, kommer ting til å bedre seg i 2008? Jeg er født 27/9-82 terminen er 06/02-82 takk:)
Mamalari Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 ser ut som det er ei jente. du vil nok føde rundt termin, får opp en dag før, så da blir det vel den 5.februar da;) Ser ut som neste år vil bli bedre, Men får opp at du avgjør mye av hvordan det blir selv. Vær tydlig på det du ønsker, og fokuser på målene du setter deg. Da vil du se at ting blir lettere, og du vil ha det bedre med deg selv;)
mie82 6/2-08 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2007 Tusen takk for svar:) Fikk samme svar på kjønn og dato på Dib, så det bler spennende å se:) Har veldi jente følelse selv:) en ting til bare, kan du se noe om forholdet til meg og barnefaren? Veldi usikkert der nå serru:P Men igjen, takk for svar:)
Mamalari Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Oi, det blir spennende å se ja:) Får opp at du allerede vet svaret innerst inne. Men jeg føler at kjærligheten mellom dere har blitt litt borte. Dere begge må få opp øynene hvis dere skal få forholdet deres til å bli bedre. Slik jeg får det opp nå så vil dere ha problemer med å få forholdet deres til å funke. Men dette går ann å forandre på hvis dere ønsker det. Det er bare å gå inn for det. Jeg får opp et kort med 10 kniver i ryggen. Har du blitt dolket i ryggen?Kortet kan også indikere at forholdet er langt nede, at du liksom ikke klarer å se noen løsning. Setter pris på tilbakemelding. Hvis du ikke vil legge ut om det her, så kan du sende meg en pm:)
mie82 6/2-08 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2007 takk for svar:) Har sendt deg en pm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå