Gå til innhold

Da er det min tur til å spørre dere :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer tenker seriøst på å få et barn sammen. Han har 2 fra før på 19 og 22 år og jeg har en sønn på 7 år.

Jeg er 31 og han 49.

Har tenkt på fordeler og ulemper ved det å få et barn når vi er i den alderen vi begge er.

Hva mener dere om dette?

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder ingen hindring.......Syns ikke du er for gammel, men din sambo kanskje....Men dere har jo begge barn fra før. Syns det holder, jeg....Kos dere heller sammen:-D Reis og opplev ting!

Skrevet

Syns ikke du er gammel i det hele tatt! Jeg blir selv 33 i mars og venter mitt andre barn. Mannen min er riktignok kun 4 år eldre enn meg.

Så lenge dere begge er veldig motivert for et barn sammen og ønsker det veldig, så syns ikke jeg at dere burde la dere stoppe av hans alder. Han er ikke SÅ gammel da.

Skrevet

Det vesentlige er vel: Hva syns dere om det?

Så lenge dere har tenkt over fordeler og ulemper er vel alt klart for deres valg?

(Personlig ville jeg sjekket barna hans meninger...)

Skrevet

Min svigerfar fikk sine to yngste da han var 50 og 53. Men han er sprekere enn en 30 åring! Jeg synes ikke det er alderen som bør vurderes, men om man faktisk føler at man har overskudd til all oppfølging som faktisk hører med til oppvoksende barn :=)

Skrevet

Hvis dere tenker seriøst på å få barn sammen og dere begge ønsker det, ser jeg ingen problemer i det. Greit nok, han er rundt 60 når barnet er rundt ti, men ingen gammel mann likevel. Og 31 er da ingen alder å snakke om:)

Lykke til

(fordelene er jo at dere har masse livserfaring å dele med det nye barnet, dere har sansynligvis en stabil økonomi og dere er modne mennesker som har tatt vare på barn tidligere)

Skrevet

enig med Snulder. du er jo ikke for gammel i det hele tatt, han er jo litt eldre da, men han er jo mann så det er jo ikke noen risiko sånn sett..hehe. gjør det dere selv vil og føler er riktig:) meen, jeg er 22 år selv og hadde fått litt bakoversveis hvis pappa plutselig ventet barn igjen :P kanskje en idé å lufte tankene deres til barna hans ;) lykke til da:)

Skrevet

Stefaren min på 50 jogger 20-30 km terreng om gangen, det vil jeg gjerne se mannen min på 26 prøve.

Er din en slik som stefaren min så hvorfor ikke? Hvis dere orker ser jeg ingen grunn til å la være.

Skrevet

Takker dere alle for svar ;)

Vi skal tenke nøye gjennom dette og se hva år 2008 vil bringe oss.

Ha en fortsatt fin kveld :o)

Skrevet

Bare å kjøre på det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...