alene pappa Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 av livet nå ass. nå har jeg endelig barnefri og så fram til det. så for meg masse sosiale aktiviteter å leve litt igjen da, men nei så lett skulle det ikke være da. er jo tydeligvis nedprioritert jeg siden jeg til vanlig har barn. ikke en kjeft som har tid til meg nå heller selv med barnefri. prøvde å skulle lage en sammenkomst/fest i morgen, men kommer det noen da? neida.... føler meg utrolig ensom og utenfor. er så lei av folk som ikke holder ord, sier de skal komme innom, men dukker de opp neida, men er liksom ikke så farlig for de, for jeg er jo bare hjemme uansett. lei av å være alene. jeg vil ha noen jeg..... klage, syte, klage, syte..... jeg vet.
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 uff så dårlig da.. kan si jeg kjenner til den ja! er så typisk at vi blir behandlet slik, sitter jo hjemme uansett lissom.. ta deg en tur ut på byen og kos deg, kansje du møter noen snille,søte damer hehe
Gjest anouschka with Love Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Hei alene pappa! Det ligger igjen en pepperkake i boksen min. Du kan få den? Neida, seriøst sånt er kjipt. men lurt å ikke være avhengig av andre for å skape litt moro. Gå en tur ut alene. Det hadde jeg gjort. Har baby så ta en øl for meg også a! Er over ett år siden jeg smakte. Ut med deg så skal du se det dukker opp noen spennende å snakke med :-). Mitt råd iaf :-)))
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Uff føler med deg, virker som om slike opplevelser er en typisk konsekvens av å være aleneforelder:( Men er jo lov å dra ut alene og gjøre det beste ut av "fritiden", sånn som bigmama sier så dukker det kanskje opp en søt dame;)
alene pappa Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2007 ja, er litt problematisk det der. er litt redd for å gå ut å treffe folk jeg ikke kjenner og enda mere snakke med folk jeg ikke kjenner. har hvert veldig isolert i noen år nå og kjenner jeg sliter med mange ting nå som jeg ikke gjorde før. blir veldig fort utrygg på omgivelsene. klarer liksom ikke forholde meg til masse mennesker jeg ikke kjenner godt. går greit med en og en da stort sett.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har det akkurat som deg, når man endelig kan gå ut og kose seg så har ingen tid... sikkelig dårlig gjort....Har også litt vanskelig å forholde meg alene til nye mensker i store folkesamlinger:( er fort gjort å låse seg inne når man blir alene:(
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Uff skjønner, da blir det en del verre ja:S Husker du følte du ikke får særlig kontakt med noen på nettet heller... Hva med ett dansekurs? Dær må man jo ikke prate særlig og alle konsentrerer seg uansett mest om å unngå å tråkke noen på foten:) ?
alene pappa Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2007 vel hadde sikkert hvert artig å meldt seg på noen voksen aktiviteter da, men nok ett problem oppstår, og det er at det er ingen som kan eller gidder å sitte barnevakt da som jeg kjenner. kunne sikkert satt opp en lapp, men da er det igjen det med fremmede folk og i tillegg la de passe sønnen min da. mulig det er jeg som er vanskelig nå, men... har nettopp hatt besøk av to så der kompiser, men det som er utrolig rart er at etter de har reist så er jeg liksom like ensom og tom som før de kom. det gir meg liksom ikke noe. tror savnet etter none å dele livet med og noen som bryr seg overskygger det. føler liksom ikke jeg kommer meg ovenpå lengre.
Matja Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 Å fy søren så skuffet jeg hadde blitt hvis det hadde vært meg!! Jeg hadde burt meg inne med chips og dip og sjokolade og dvd'er type grin og syns enormt synd på meg selv!! Det er jo kanskje ikke en gutteting da, men... Hvis du trenger selvtillitt og å komme deg ovenpå, så må du få med gutta ut på byn og flørte! Det hjelper iallefall meg, selv om det nå er over ett år siden jeg var på byn. Men møter du kompiser sånn ellers også, eller? Når du har barn? Har du noe barnevakt midt i uken, en dag i uken feks, sånn at du kan komme deg på noe? Du kan jo kontakte Rødhette, for du bor i Oslo, ikke sant?
nickoline og supermann Skrevet 29. desember 2007 #10 Skrevet 29. desember 2007 Ta deg en tur på 100% i kveld og i morgen kveld!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå