Dollywood Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 jeg går fra 50% stilling og opp i 100% stilling(har hatt perm fra halparten av stillingen min) 2 mnd før fødsel. vil perm.pengene mine da beregnes ut fra det jeg tjener når jeg går ut i perm da, dvs 100% jobb? Jeg har fast lønn. sakset dette ut fra nav: For arbeidstakere beregnes foreldrepenger som hovedregel etter inntekten du har når du går ut i permisjon. Nav lokalt vil likevel gjøre en konkret vurdering i hver enkelt sak. vil det si at nav kan la være å legge 100% jobbinntekt til grunn fordi jeg kun har jobbet 2 mnd 100% i løpet av det siste året da el?
Tommage♀♂ Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Er de greie kommer de nok til å gi deg for 100% stilling, er de vanskelige tar de et gjennomsnitt fra de 3 siste mnd før du går ut i permisjon... Jeg gikk opp i lønn 2 mnd før jeg gikk ut i permisjon, det ble hvertfall tatt med i utregningen=)
Dollywood Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2007 håper så inderlig på d. dessuten , dette er jo egentlig min 100% faste stilling, som jeg kun delvis har hatt perm fra, og som venter på meg etter denne permisjonen...
Dollywood Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2007 dytter litt, egentlig en big issue for meg
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Er det ikke sånn at de regner ut gjennomsnittet av hva du har tjent de 6 siste mnd før permisjonen starter da? Er ikke sikker, men har hørt noe sånt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå