Gå til innhold

hjelp meg litt her, hva tror dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg går fra 50% stilling og opp i 100% stilling(har hatt perm fra halparten av stillingen min) 2 mnd før fødsel.

vil perm.pengene mine da beregnes ut fra det jeg tjener når jeg går ut i perm da, dvs 100% jobb? Jeg har fast lønn.

sakset dette ut fra nav:

For arbeidstakere beregnes foreldrepenger som hovedregel etter inntekten du har når du går ut i permisjon. Nav lokalt vil likevel gjøre en konkret vurdering i hver enkelt sak.

vil det si at nav kan la være å legge 100% jobbinntekt til grunn fordi jeg kun har jobbet 2 mnd 100% i løpet av det siste året da el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de greie kommer de nok til å gi deg for 100% stilling, er de vanskelige tar de et gjennomsnitt fra de 3 siste mnd før du går ut i permisjon...

Jeg gikk opp i lønn 2 mnd før jeg gikk ut i permisjon, det ble hvertfall tatt med i utregningen=)

Skrevet

håper så inderlig på d. dessuten , dette er jo egentlig min 100% faste stilling, som jeg kun delvis har hatt perm fra, og som venter på meg etter denne permisjonen...

Skrevet

dytter litt, egentlig en big issue for meg

Skrevet

Er det ikke sånn at de regner ut gjennomsnittet av hva du har tjent de 6 siste mnd før permisjonen starter da?

Er ikke sikker, men har hørt noe sånt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...