9nah Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Hei reiser til lanzarote i morgen og lurer på om det er ok å 'dyppe' min 6 mnd gamle jente i barnebassenget hvis det er godt og varmt? Eller er det litt skummelt mht sart hud og klor?
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Det er jo klorvann i basseng hvor man har babysvømming også. Hvis du er bekymret er klorgassen mere omdiskutert enn at hud ikke tåler klorvann. God tur:)
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Ut fra overskriften skvatt jeg himmelhøyt! "Nei gud, kvinne! Må ikke finne på å klore babyen din!" Bassengvann går nok strålende. ;o)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Det er ikke så skummelt med tanke på klor.. Det er mer skummelt med tanke på bakteriene i klorvannet der nede.. det finnes jo voksne som blir syke av å bade i bassengene der nede.. Min var 7mdr når vi var på Gran Canaria, hun var vant til klorvann fra babysvømmingen, men jeg ble frarådet å dyppe henne i vannet i syden pga bakterier.. Dette var da fra profesjonelle babysvømmingsinstruktører.. Å dyppe beina er ingen fare
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Du kan jo gå på babysvømming fra barnet er 6 uker, og det er jo klorvann, så jeg ser ikke noe problem med det...
9nah Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2007 takk for svar! He he, Marikanari- hadde ikke tenkt å ta en 'michael jackson' nei:-) Da tror jeg jeg nøyer meg med å dyppe bena hennes litt ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå