pilutt1 Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Hadde planlagt KS og fikk vanlig renselse-blødning som varte i 5 uker etter fødselen. Det er vel ganske vanlig,men i ettertid så har jeg hatt endel små-blødninger som begynner som brun utflod og går over til friskt blod. Kan vare et par dager så stopper de opp,og så kommer det igjen noen dager etterpå...kan ikke komme på at jeg hadde det slik med førstemann. Lurer jo på om det er noen flere som har det slik,eller er det lurt å kontakte lege? har ikke vært på 6-ukers kontrollen til lege ettersom jeg har byttet lege,som gjelder fra januar. tenkte jeg skulle vente til da...
Amanda- Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 jeg har det også... har vært på kontroll. alt var bra. legen sa no ingenting om det ivertfall... men er du usikker så ta kontakt med lege...
Amanda- Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 du har jo ett sår i magen enda.. der morkaken var. så det er normalt og få litt småblødninger.. det sa ivertfall min jm.
pilutt1 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2007 oki,takk for svar! Blir litt bekymra da jeg ikke kan huske jeg hadde det slik med 1.mann. Men det er helt sikkert normalt,men kommer til å ringe å høre med legen over nyttår tenker jeg!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Hei. Har det samme som deg og babyen vår nærmer seg 4 mnder gammel. Blør ikke mye, men litt av og på. Synest det er litt skummelt jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå