mæjah Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 noen som har noen gode tips for å få igang fødsel? tenger de til etter nyttår :)
MJ<3 Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Mamma hoppet på svaberg rett før jeg ploppet ut. Kanskje litt i kaldeste laget... Heheh. Men jeg har hørt at sex hjelper, og storrengjøring. Har ikke lyst å gjøre noen av delene egentlig hehe. Termin over nyttår selv, så vi får se da... Lykke til:)
mæjah Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2007 hehe hørtes kaldt ut takk og lykke til du også
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 En runde i bingen med mannen..... Funket for oss med de to siste. De to første husker jeg ikke. He he he
Ein T Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 ei venninne av meg spiste masse pinnekjøtt og gikk i trapper. det mente hun hjalp hehe...
Baby nr3 ombord Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 To råd hadde jordmor til meg, Ha masse sex (både orgasme og sæd hjelper) Og stimulere brystvortene, mer enn 10 minutter i gangen, så lenge du orker sa hun. Det var de to tingene som er bevist å hjelpe!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 Dytt, da holder vi tråden oppe
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 Kan mannen komme inni en selv om man ikke vet om slimproppen har gått eller om man har lekket fostervann? Med tanke på infeksjoner., Sex frister så utroooooolig lite nå, men han har overtalt meg til at vi prøver i kveld, ettersom jeg er 1 uke på overtid! Gruer meg!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #12 Skrevet 1. januar 2008 Tar gjerne alle råd utenom sex!!!! Orker ikke tanken. he he!!!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #15 Skrevet 1. januar 2008 Kanel er et kjent riestimulerende krydder! Varm en kopp vann eller melk,bland i MASSE kanel gjerne med honning for smakens skyld.Drikk i så store mengder du orker! Stimulering av brystvorter kan også være effektivt!De kan sette i gang rievirksomheten!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #16 Skrevet 1. januar 2008 sitter og drikker kakao med krem og masse kanel på ikke så verst faktisk
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #17 Skrevet 1. januar 2008 jeg har varmt meg melk med MASSE kanel i... var ikke så verst altså!!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #18 Skrevet 1. januar 2008 hehe bare å gjøre hva man kan for å få igang gubben står og lager middag spagetthi og kjøttdeig med cayennepepper og chilli satser på at noe må funke c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå