Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Kiloene bare raser ned... Får ikke til å spise.. Veier 45kg og er 167cm høy! Er jeg sykelig tynn? Bør jeg snakke med lege. Er lei av kommentarer av folk hele tiden..om at jeg ser ut som et beinrangel,,osv.. Er jo ikke akkurat min feil at jeg ikke har matlyst...
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Du er nok vel tynn. Jeg ville pratet med legen angående matlysten, kanskje du mangler b-vitaminer, fort gjort når man ammer. Har samme problemet selv!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Går man ned i vekt viss man ikke får nok b-vitaminer da? Jeg har sluttet å amme for 1 mnd siden. Har du gått mye ned i vekt da?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 Ville tatt en tur til legen, bare for å få sjekket stoffskiftet, jernmangel osv.. Litt av hvert som kan slå litt krøll på seg etter et svangerskap. Om alt ellers er ok, må du nok bare jobbe opp apetitten din igjen, små hyppige måltider osv. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå