Gå til innhold

Vil ikkeha middagsglassene-Hvordan reagerte deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun vil ikke ha grønnsakspurreen og ikke mormors lapskaus.spiserbare grøtmåltider.Hvordan gjorde dere det,i forhold til å venne de til å like middag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuva liker heller ikkje middag så veldig godt. Me gir grøt morgen og kveld og eit par skeier middag, men ikkje kvar dag. Ho liker ikkje grønnsakspure i det heile, og liker kyllingmix litt. Ho får eit par skeier innimellom og liker det betre og betre. "Heimestappa" middag, ei potet og variabel grønnsak liker ho best, og det kan vera fordi dette er mildare på smak enn glassa. Fortsatt så er det grøt, og frukt m/musli som er best. Ho liker vel middag etterkvart tenker eg, ho er enda berre 6,5mnd.

Skrevet

Gullet likte ikke grønnsakspure,men gulrot-potetpure glir rett ned:) Smaken er som baken vettu:) Går jo ann å blande grøten med litt middag sånn at barnet vender seg til smaken sånn forsiktig:)

Skrevet

Min lille, som nå spiser nesten alle middagsglass, spyttet ut akkurat de to som din ikke vil ha :)

Den første favoritten var grønnsakspureen til HIPP, den er veldig annerledes enn Nestle sin, nesten bare gulrot, og veldig søt og god. Ellers tror jeg du bare må prøve glass med forskjellig innhold (og dermed smak). HIPP sine glass virker mer finmost enn de andre, og falt derfor best i smak her tidlig i tilvenningsfasen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...