Gå til innhold

Twintipp

Mamma til snart 3 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har du forresten kjøpt bilsenga de T?? Den var jo kjempe tøff da og den passer jo perfekt te Kasper som digger alt med hjul :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Dyttedytt*

Skrevet

Nå er du her så da dytter jeg enda en gang ;)

Skrevet

Hei smukka!!

Skulle vært høytalerannlegg på Dib.. *blind* He he.

Jeg har bestillt den på Toys `R us... Kom i løpet av få dager.

T elsker den:o) Skikkelig guttegutt seng da, hihihi..

Koskos

Skrevet

Heei :)

Hehe, skulle hatt det ja :P

På toys ja :) Har de den på nettet eller noe el? Eller hadde de den utstilt? Har ikke sett den i våres butikk.. Og hva var prisen?

Vurderer å bytte te storseng men veit jammen ikke åssen det skal gå. :P

Regner med det skal gå sånn nogen lunde om kvelden men fryter når han våkner m natta og at han bare skal valse ut av senga og bli våken ;)

Og hvordan er kantene, det er ikke sånn at de kan falle ut?? Min er meget urolig i senga se ;) Ligger alle veier :P

Hvordan har det gått å bytte for Theodor da??

Klem :)

P.s. du hadde rett forresten, de kom i dag ;) Takk for handelen :)

Skrevet

Ja det er den Tommage:o)

Det er visst to av de. Den Toddler sengen er fra 2-5 år da...

Skrevet

Jeg gikk bare i informasjonen på Toys og spurte om de kunne bestille den og det kan de, de bestiller bare av lageret i Danmark.

Var skeptisk jeg og, men det har gått kjempefint. Han går ikke ut av sengen da... he he. Sitter og roper på oss om morgenen:o) Men, er oppi der og leker hele dagen da:o)

Det er litt opphøyd ved hodeenden, så han har vanskelig for å falle ut... Gått over all forventning her altså!:o)

Ja, regnet med det se:o) Skal sjekke posten etterpå idag jeg, og se om lappen har kommet:o) Det blir bra:o)

Takk i like måte vennen:o)

Klem

Skrevet

Åkei, så bra da :) Får dra innom her også å høre om de kan bestille den da :D Det blir spennende ja.. Ser for meg han liggende sovende på gulvet osv på natta :P Hehe..

Hva var prisen på den da?? Og hvor hen så du den før du bestillte den=?

Ja får håpe de kommer snart ja. Er sikkert tregt nå i romjula å med mange forsinka julegaver ;)

Skrevet

He he, det kommer nok til å gå så bra skal du se:o)))

Den koster 2900,- og da er det inkl. sengebunn og madrass.

Så den her først:

http://www.littletikes.com/toys/Image-Zoom.aspx?ProductID=3151&MediaID=JPD7222 C_OL.jpg%20&BackupImage=productimages/full/JPD7222D_full.jpg

Ja, de kommer nok snart vetdu, kan jo være litt forsinkelser nå i jula også... Ikke noe veldig stress enda, er +8 grader her nå:o)

Klem

Skrevet

Åh, den er jo så tøff da :) Får se om vi kjøper den ja :) Kan jo nesten ikke la vær ;) Takk for hjelpen :)

God kveld te deg og dine :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...