Mamma til snart 3 <3 Skrevet 27. desember 2007 #1 Skrevet 27. desember 2007 Hvor har du forresten kjøpt bilsenga de T?? Den var jo kjempe tøff da og den passer jo perfekt te Kasper som digger alt med hjul
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2007 Nå er du her så da dytter jeg enda en gang
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Hei smukka!! Skulle vært høytalerannlegg på Dib.. *blind* He he. Jeg har bestillt den på Toys `R us... Kom i løpet av få dager. T elsker den:o) Skikkelig guttegutt seng da, hihihi.. Koskos
Tommage♀♂ Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 mener du denne? http://www.littletikes.com/toys/Image-Zoom.aspx?ProductID=3151&MediaID=JPD7222C_OL.jpg%20&BackupImage=productimages/full/JPD7222D_full.jpg
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2007 Heei Hehe, skulle hatt det ja På toys ja Har de den på nettet eller noe el? Eller hadde de den utstilt? Har ikke sett den i våres butikk.. Og hva var prisen? Vurderer å bytte te storseng men veit jammen ikke åssen det skal gå. Regner med det skal gå sånn nogen lunde om kvelden men fryter når han våkner m natta og at han bare skal valse ut av senga og bli våken Og hvordan er kantene, det er ikke sånn at de kan falle ut?? Min er meget urolig i senga se Ligger alle veier Hvordan har det gått å bytte for Theodor da?? Klem P.s. du hadde rett forresten, de kom i dag Takk for handelen
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 Ja det er den Tommage:o) Det er visst to av de. Den Toddler sengen er fra 2-5 år da...
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 Jeg gikk bare i informasjonen på Toys og spurte om de kunne bestille den og det kan de, de bestiller bare av lageret i Danmark. Var skeptisk jeg og, men det har gått kjempefint. Han går ikke ut av sengen da... he he. Sitter og roper på oss om morgenen:o) Men, er oppi der og leker hele dagen da:o) Det er litt opphøyd ved hodeenden, så han har vanskelig for å falle ut... Gått over all forventning her altså!) Ja, regnet med det se:o) Skal sjekke posten etterpå idag jeg, og se om lappen har kommet:o) Det blir bra:o) Takk i like måte vennen:o) Klem
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. desember 2007 Åkei, så bra da Får dra innom her også å høre om de kan bestille den da Det blir spennende ja.. Ser for meg han liggende sovende på gulvet osv på natta Hehe.. Hva var prisen på den da?? Og hvor hen så du den før du bestillte den=? Ja får håpe de kommer snart ja. Er sikkert tregt nå i romjula å med mange forsinka julegaver
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. desember 2007 #11 Skrevet 28. desember 2007 He he, det kommer nok til å gå så bra skal du se:o))) Den koster 2900,- og da er det inkl. sengebunn og madrass. Så den her først: http://www.littletikes.com/toys/Image-Zoom.aspx?ProductID=3151&MediaID=JPD7222 C_OL.jpg%20&BackupImage=productimages/full/JPD7222D_full.jpg Ja, de kommer nok snart vetdu, kan jo være litt forsinkelser nå i jula også... Ikke noe veldig stress enda, er +8 grader her nå) Klem
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. desember 2007 Åh, den er jo så tøff da Får se om vi kjøper den ja Kan jo nesten ikke la vær Takk for hjelpen God kveld te deg og dine Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå