Gjest Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Jeg trivdes veldig godt på Byåsen den gangen jeg bodde der. Kort vei til turmuligheter, flott utsikt, frisk luft og ikke like dyrt som i sentrum. Samtidig er jo ikke Trondheim store byen, så du er raskt nede i sentrum.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Om jeg bare kunne valgt ville jeg valgt tyholt/berg området eller risvollan/nardo. Men prisene er jo ikke akkurat lave der da. Selv bor jeg på Hundhamaren, i malvik kommune. Bor vel 40 meter fra trheim grensa eller noe og vi trives godt Kort vei inn te byen også, pluss at det ikke er noe kø hverken til eller fra byen på morgen og etterm..
LisaColli Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 definitivt østkanten! er oppvokst på strindheim selv, og det er en super plass for barnefamilier! andre plasser som er bra er jakobsli, nardo, tyholt, lade:) trondheim er generelt dyrt når det kommer til boligpriser. av egen erfaring vil jeg råde deg til å styre unna tiller, heimdal, kolstad, saupstad, kattem.. det er selvfølgelig mange som trives der og, men det er mye gjenger og kriminalitet der i forhold til østkanten.
Salto&lille flikkflakka Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Vi bor i Charlottenlund omr. og trives veldig godt der. Det er rett side av byen for meg, hehe. Er oppvokst i Malvik, det er ikke langt unna byen, og absolutt en plass og anbefale =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå