Gå til innhold

Flauser på profilen? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste litt inne på Pappaer imellom, et innlegg var signert Daniel har 3små eller noe slikt, men ifølge profilen kan det jo se ut til at Daniel ikke engang har tissemann :)

"Mary og Jenta

Jeg er en mann født i 1983

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg vet det står jeg er mann, men det er en feil, jeg trykket feil."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, du burde søke jobb som detektiv for FBI altså!

Ingenting annet å finne på? ut og lufte vettet for eksempel?

Skrevet

herregud Sauen! Er det nødvendig!!!

Skrevet

Spørsmålet er vel om det virkelig er nødvendig å legge ut all informasjon dere finner om brukere inne på krangle. Hvis vi lurer på noe om et nick sjekker vi vel profilen selv vel?

Skrevet

Synes det er helt greit tidsfordriv, i det minste er ikke målet mitt å toppe Mest Aktive Bruker lista ;)

Skrevet

Å toppe lista over mest aktive brukere er da teoretisk sett ikke noe vanskelig oppgave. det kan man gjøre på en times tid det, hvis man bare vil. Det er heller ikke målet mitt.

Hvor mange innlegg jeg skriver her inne er da virkelig ikke din business.

Og jeg derimot hadde begynt å legge ut innlegg der målet var å henge ut andre brukere av forumet, da skulle du fått sagt akkurat hva du mente.

forresten har da denne personen lov å være på pappaforumet uavhengig om personen er mann eller kvinne? Lufta er fri for alle vettu, så lenge man følger kardemommeloven=)

Koz og klemz og tenk litt lenger.

Skrevet

Jeg er vel ikke sinna vel, vennen=) må da vel være lov å krangle litt, vi er jo på (s)kranglesiden jo!

Blid som en sol jeg. eller fugl om du vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...