Gå til innhold

Dere som "ser". Lommeboka mi er søkk vekk:o(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke brukt den siden fredag eller lørdag før jul, og har en formening om at den kanskje ligger i en pose en eller annen vei.

F.datoen min er 261173.

På forhånd tusen takk til alle som gidder å prøve.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min sier at han "ser" at lommeboka di er hos en mann med skjegg. Han har visst mange andre lommebøker også, men ingen av de har noe med bilde av ham i seg.

Mystisk.

Skrevet

Meget mystefistisk, spesielt siden jeg er 99,9% sikker på at jeg hadde den med meg hjem, og at ingen skjeggete menn vanker i huset vårt, men takk uansett:o)

Skrevet

Gubben mumlet noe som "utakknemlige kj****"" og tuslet inn på soverommet for å utøve voodoo, i følge ham selv. Kanskje det blir enda verre å finne den nå!

Eller kanskje jeg er gift med en tulling. Akk, alle mulighetene.

Skrevet

He he, mulighetene er mange ja.:o)

Du må gjerne smiske litt med han, voodoo er farlige greier sies det.

Er den stjålet, så er den stjålet, og ikke noe å gjøre med det nå. Men det hadde vært så greit å slippe runden for å få nye kort til alt, har hatt den før en gang (kanskje det var den lommeboka han så forresten?????) Sånn for ordensskyld, min nåværende lommebok har almanakkdel.(et must for småbarnsforeldre med teflonhjerne)

Skrevet

Jeg "ser" den på gulvet i bilen.... Nei da, ser ingenting jeg men der har min havnet mang en gang etter handletur hvor den er lagt i "en eller annen pose"

Skrevet

Hva med under eller bak sofaen? Eller under eller bak en pute i sofaen? hehe...jeg er ikke synsk. Jo forresten, den ligger bak kommoden i gangen;)

Skrevet

Takk for forsøkene damer.

Har vært inne på nettbanken, og det ikke tappet noen penger iallefall, godt er det.

Den dukker nok opp før eller siden. Hvis ikke den posen den eventuelt er i, på mystisk vis plutselig ble en søppelpose;o((((((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...