Gå til innhold

kvalm = jente?? en myte?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja jeg er veldig kvalm og er ikke mer enn toppen 7 uker på vei.

Jeg er ordentlig kvalm, men kaster ikke opp.

 

Har jo barn fra før, men da var jeg kun kvalm et par dager på kvelden med gutten.

 

Blir spennede å se hva dette blir :o) men har en mistanke om at det blir en liten gutt igjen:O)

 

Hva med dere? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ikke kvalm sist jeg var gravid og da ble det jente...

Er ikke kvalm nå heller, men har ingen mistanker om hva det blir enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. Jeg har litt tro på at du får en jente da. Har noen venninner som har hatt det sånn. Spesielt siden du ikke var dårlig sist og da fikk en gutt. Har hørt noe om at det blir skilt ut et annet hormon når man får jente, som gjør at man blir dårligere...men helt sikkert ikke en 100% sannhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var konstant kvalm sist gang jeg, hele tiden ut. ble gutt da.. like mye kvalm denne gangen, men vet selvfølgelig ikke hva det blir enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantes ikke kvalm da jeg gikk med jentene, men med guten min var jeg gansek så kvalm.

Har ikke blit så kvalm enda,men regner med atdet kan komme. Så jeg har ingen formeninger om hva som skjuler seg i magen min enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang(gutt) = mega kvalm i 9mnd

andre gang(jente) = mega kvalm i 3mnd, helt fin etter det.

 

Jeg tror ikke noe på slike ting, ikke det med mageform heller..(Guttemage begge gangene)

 

Vi er forskjellige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var kvalm med begge de to forrige ungene, den ene ei jente, den andre en gutt. Ingen forskjell på kvalmen hos meg. Jeg er kvalm denne gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må være en myte hehe..jeg har to jenter og var ikke kvalm..er ikke det denne gangen heller..spent å se om det er samme kjønn..eller om det blir en gutt :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ei jente var ikke kvalm når jeg gikk gravid med hun, men nå derimot er jeg kvalm og trøtt hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...