Gå til innhold

LOTP!

Meg + 2 prinsesser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heii! Så at wallies`n har kommet inn nå, juhuuu!:D

MEN den gitaren, har du bare blå igjen? Hadde rosa før? (hummm)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tomt i rosa ja.....men har storesøster genser du spurte om for evighet siden hehehehe og så var det det med stock da grrrrrrrrr webmaster sier det funker og jeg sier not.

Skrevet

Får dere ikke inn mer i rosa heller? Buhuu.. Hm, stock? Say what? Hehehe.

Skrevet

Vi skal ta de inn igjen tror jeg. Stock = 0 på nye prod og da får du ikke puttet dem i den jævla handlekurven hehehehehe irriterer meg bare litt.. mye

Skrevet

Niks, det går ikke. WTF!!!

Kan ikke legge antallet til handlekurven på grunn av beholdningsbegrensninger.

Huum.. MEN jeg kan kanskje bestille det fra deg uten å bestille det fra siden? Hehehe.. Hm.. Hadde vært stilig å hatt den rosa gitaren sammen med tromma og litt annet;)

Skrevet

hvis du bestiller de ville hestene hehehehe som koster det samme skal jeg sende deg sommerfugler:) Det tar nok litt tid før vi bestiller gitarer da LD ikke har kommet med ny katalog enda. Må jo ha noen spennende nyheter også vøtt....

Skrevet

Ville hester!?!??!!!! :-O Hihihihi.

Okey, da gjør jeg da.. Men jeg vil ei ha ville hester! Hihi..

Må bare vente til i morra uansett, for jeg har ikke fått lønninga mi som skulle kommet forrige uke enda! *bænke svigermor* Hihi..

Er den xylofon og tamburinen ffin i virkeligheten? Hehe.. Jada, jeg spør om mye:P

Skrevet

Har ikke rosa xylofon heller hehehehe, men ja de er fine begge 2:) Jeg lover at du ikke skal få hester hehehehe

Skrevet

Fakærn a! Står jo at du har 2 på lager! Får du de inn igjen da? :( Hehe.

Skrevet

Haha! Pokkærn.. Jaja, jeg får bestille det du har da, hihi. Skal se på det i morra..

Skrevet

ok hehehe:) Du burde jo ta deg en tur til Moss vet du.....salg nå:)

Skrevet

Fasen! Men hvorfor har ikke nettsiden salg da? Hehehe:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...